Chili

A

Anoniem

Guest
Wat lees ik nu?
Wat balen zeg meid, maar probeer positief te blijven hoor!
Ik begrijp wel heel goed hoe je je voelt, maar hoop dat je ergens de kracht vandaan haalt om hier ook weer uit te komen.
Het zonnetje gaat ook nog eens voor jullie schijnen hoor! Dat moet echt wel eens zo zijn.
Verder vind ik het een goede oplossing om toch eens naar de ha te gaan en inderdaad meteen een verwijzing te vragen.
Het scheelt een hele boel stress als je tenminste weet dat alles ok is, ja toch?

En natuurlijk houden we contact.
Voor mijn schoonouders wordt dit het 7e kleinkind.
Maar ze zijn echt altijd zo verrast en lief.
Mijn liefde heeft nog 2 broers en die hebben ieder 2 kinderen.
Nou en ook jij bent geen zeur, daarvor komen we hier op dit forum, om steun te vinden als je je hart lucht.

Hou vol, Liefs, Crienie xxx

Hi lieve Crienie,

Vreemd he dat je als je weer ongi bent geworden dit meteen kwijt wilt aan de mensen waar je al die tijd mee hebt geschreven en ik ben dan ook blij om iets van jou te lezen en je me hierin steunt, bedankt.

Voel me vandaag al weer wat beter al vind mijn man me wel wat chagi maar verder gaat het wel weer.

Het is inderdaad het onzekere dat je beangstigd dus dat er iets niet goed zal zijn met het zaad ofzo ik wil als het moet best nog wat geduld hebben als ik maar zou weten dat het in principe wel oke zit met alles dus ik ga maandag inderdaad maar eens bellen al heb ik daar niet zo'n positief idee over omdat die ha vertelde dat hij ons dan wel eens wat dingen zou vertellen, denk niet dat ik daar iets mee opschiet maar ja ik zie het wel.

Ik ga nu lekker weekend houden en nu naar mijn bedje want ik heb ff rust nodig.

Heb je ook een rustig weekend gepland of is het weer haasten?

Veel liefs Chili

Terug
Bovenaan