A
Anoniem
Guest
Wat lees ik nu?
Wat balen zeg meid, maar probeer positief te blijven hoor!
Ik begrijp wel heel goed hoe je je voelt, maar hoop dat je ergens de kracht vandaan haalt om hier ook weer uit te komen.
Het zonnetje gaat ook nog eens voor jullie schijnen hoor! Dat moet echt wel eens zo zijn.
Verder vind ik het een goede oplossing om toch eens naar de ha te gaan en inderdaad meteen een verwijzing te vragen.
Het scheelt een hele boel stress als je tenminste weet dat alles ok is, ja toch?
En natuurlijk houden we contact.
Voor mijn schoonouders wordt dit het 7e kleinkind.
Maar ze zijn echt altijd zo verrast en lief.
Mijn liefde heeft nog 2 broers en die hebben ieder 2 kinderen.
Nou en ook jij bent geen zeur, daarvor komen we hier op dit forum, om steun te vinden als je je hart lucht.
Hou vol, Liefs, Crienie xxx
Wat balen zeg meid, maar probeer positief te blijven hoor!
Ik begrijp wel heel goed hoe je je voelt, maar hoop dat je ergens de kracht vandaan haalt om hier ook weer uit te komen.
Het zonnetje gaat ook nog eens voor jullie schijnen hoor! Dat moet echt wel eens zo zijn.
Verder vind ik het een goede oplossing om toch eens naar de ha te gaan en inderdaad meteen een verwijzing te vragen.
Het scheelt een hele boel stress als je tenminste weet dat alles ok is, ja toch?
En natuurlijk houden we contact.
Voor mijn schoonouders wordt dit het 7e kleinkind.
Maar ze zijn echt altijd zo verrast en lief.
Mijn liefde heeft nog 2 broers en die hebben ieder 2 kinderen.
Nou en ook jij bent geen zeur, daarvor komen we hier op dit forum, om steun te vinden als je je hart lucht.
Hou vol, Liefs, Crienie xxx