Chili

Ik had een lekker relaxed weekend.
Zaterdag winkelen en zondag naar de film geweest.
Lekker dus.
Ik hoop dat je ook lekker gerelaxed hebt?
Twijfel niet te veel aan jezelf en als jullie bij de ha zijn en hij verteld je al die bekende dingen, zeg hem dan dat je via het internet al zoveel te weten bent gekomen en dat jullie al zoveel proberen.
Dat maakt je "zaak" sterker.
Wees zelfverzekerd en laat je niet kisten.
Kom op voor jullie doel en dan zal zo'n man ook zien dat jullie niet over 1 nacht ijs zijn gegaan.
Veel succes en ik denk aan jullie.
p.s. ik kijk ook nog maar om de zoveel dagen op het forum, maar zoek wel altijd je berichtjes terug.

Liefs, Crienie en Crienie-mini xxx

Hi Lieve Crienie en mini Crienie,

Hier ff een berichtje het is al laat maar ik zag je berichtje en vind dit weer fijn om te lezen, ik ben inderdaad wat minder hier en vind daardoor wel iets meer rust maar kon het na deze (bijna 2 dagen) niet laten om ff te lezen hoe het hier met iedereen gaat, maar ik heb nog geen afspraak met de ha gemaakt, ik heb dit weekend alweer ons klusweekend en ik wacht toch nog deze maand af en ga als het nu weer niet raak is begin november naar de ha dat lijkt me een mooie tijd dan kan ik zeggen dat ik naar ronde 10 ga en dat lijkt me serieus genoeg.

Verder gaat het best goed hoor alleen ben ik erg moe maar omdat ik vanmiddag een dutje heb gedaan wordt het nu toch weer laat en zou ik eigenlijk weer moeten slapen dus ik ga nu maar snel naar bed toe.

Ik ben blij met je antwoorden en ik zie/lees het nu niet elke dag (als ik het vol hou) maar ik ben je niet vergeten hoor!

Hoe is het nu met je?

Tot snel weer xxx liefs Chili x

Terug
Bovenaan