chili

A

Anoniem

Guest
He chili,

Ik heb al een tijdje niets van je gelezen.
Hoe is het nu met je ?

liefs Niempie

Hoi Niempie,

Ook alles goed bij jullie ??? Heb de laatste tijd nog weleens berichten gemist, vandaar. Daarom heb ik laatst maar even een update van mezelf hier neer gezet. Er was zoveel gebeurd.

Chili, hoe is het met jullie ??? Jij en Niempie zijn nog bekende namen hier. Er zijn nog wel een paar maar toch ook weer veel nieuwe namen. Alleen maar goed natuurlijk want dan blijft het forum tenminste actief.

Ik heb deze week avonddienst dus zoals jullie dan van mij gewent zijn ben ik hier vanavond wel weer even te vinden. Hopelijk vind ik weer een berichtje van jullie, gezellig !!!

Meiden, ook voor jullie hopelijk een babyrijk 2005 !!!!

Veel liefs Biaggi

Hoi Niempie en Chili,

Ik kijk regelmatig nog eens op dit forum om te kijken hoe het met de anderen gaat.
Ik vind het leuk om dat in de gaten te houden.

Ik wens jullie allereerst een fantastisch en vruchtbaar 2005!!! En ik zal zeker blijven duimen!!!

Ik ben inmiddels alweer 19 weken zwanger. Het gaat heel goed. Met mijn eerste knulleke, inmiddels 14 maanden gaat het ook fantastisch.

Groetjes

Hoi meiden,

Ik was ook even benieuwd naar jullie... Inderdaad een tijd niets van je gehoord, Chili! En trouwens ook niet van Simoon. Waar zitten jullie???

Hi lieve Niempie Biaggi en Vivian, Inge en iedereen!,

Ik ben er nog steeds lief dat je aan me denkt Niempie!! heb hier de laatste week niet zo veel geschreven, heb het ff wat 'los' gelaten al dat getyp maakte het moeilijk om er wat afstand van te nemen.

Ik heb wel regelmatig gelezen hoor dus ik hou jullie allemaal in de gaten!!!

Ik heb het van de week aan mijn schoonzusje vertelt dat we nu bijna een jaar bezig zijn en ze reageerde heeeeel lief en meelevend. Ik had een wijntje op, en zij is een aantal maanden geleden bevallen, en we raakte op kerstavond daar over aan de praat en ze zei: ik denk wel dat je snel zwanger zal raken als jullie eraan zouden beginnen ik zei nou dat weet je nooit! nou ik denk van wel zei ze ik zei zeg dat niet te hard en ik kreeg plotseling tranen in mijn ogen en ze zei zijn jullie al bezig???????? en ze omarmde me heeeel lief en zei oh wat zal het moeilijk zijn geweest dat wij wel een kindje al hebben niet dat je jaloers bent ofzo maar ik kan me voorstellen dat het allemaal erg moeilijk voor je is geweest en dat is ook zo !!!
Ook mijn beste vriendin is in oktober moeder geworden dus....

Hebben het er de hele avond over gehad en echt het luchte zo op om er nu eens over te spreken met iemand die me kent, niet dat ik me hier niet thuis voel..... na al die maanden,dit is een super plek voor mij geweest om me te kunnen uiten aangezien niemand ervan wist maar het is toch anders om er eens over te praten, de volgende dag heeft ze het ook aan haar man vertelt na overleg natuurlijk en haar man is de broer van mijn man, snappen jullie nog? nou die was ook zo ontzettend blij dat we er meebezig waren en hij kreeg gewoon tranen in zijn ogen was zo lief en hij zij dat als er iets was dat hij ons altijd wil helpen ofzo, het heeft ons weer dichter tot elkaar gebracht en we hebben daarna de kerstdagen ook samen doorgebracht, het was echt gezellig en nogmaals het lucht echt op.

Hebben de kerstavonden nog met hun kindje buiten gewandeld en gekletst en dat was echt fijn!

Ben vandaag ook naar de gyn geweest en dat was ook erg prettig het is een hele aardige vrouw en ik moet de volgende menstruatie op dag 3 bloed laten prikken en op dag 11 of 12 van de cyclus moet ik terug komen en dan kijkt ze of er een eisprong is de avond ervoor moeten we vrijen vertelde ze en dan hoopt ze meer te weten, ze wil elke keer iets doen met een onderzoek zodat ze alles uitkan sluiten en we stap voor stap alles nagaan en gaan bekijken dus dat is erg prettig om te horen.

Ze zag zo geen vreemde dingen aan mijn cyclus enzo toen ze de diverse vragen had gesteld en wil dus zo stap voor stap alles gaan bekijken of er iets is of niet en zo alles uitsluiten, dus ik moet ongeveer 17 januari bloed laten prikken ben benieuwd wat dit allemaal gaat opleveren, hoop zo dat alles ook goed blijkt te zijn zoals het er nu uit ziet en dat het nu eens mag lukken, want zoals jij al zegt Biaggi mijn naam is hier al zo lang op het forum bekent.

Hopelijk is het echt een super vruchtbaar jaar voor ons!!!!! en vivian succes met je zwangerschap en fijn dat je afentoe nog meeleest laat inderdaad soms maar iets weten hoor vind ik leuk!!

Niempie weet jij alweer wat meer????????

ook Biaggi succes!!

Inge als je dit leest dan hoop ik ook dat het slijm een goed teken is succes met de zaadtest!!! en beterschap met je verkoudheid!!

Ook aan de andere dames die dit lezen heel veel succes in 2005!!!

Ik zal hier morgen wel weer zijn dus tot snel!!!

heel veel liefs van Chili xxx welterusten girly's

Terug
Bovenaan