Chili

A

Anoniem

Guest
Chili, hoe is het met je???

Ik zie de laatste tijd geen berichtjes meer van je...

Ben je alweer in spanning, of valt het mee? Wacht eens even, moest jij niet vandaag naar de gyn voor die samenlevingstest? Neeee, dat kan toch niet, je hebt toch bijna NOD?

Ik geloof dat ik het een en ander door elkaar begin te halen...

Anyway, ik ben benieuwd naar je...

Liefs, Inge

hi lieve Inge,

hahaha ja je begint het door elkaar te mixen, ik heb vrijdag of zaterdag mijn nod denk zelf eigenlijk dat het vrijdag al zo ver zal zijn en ik begin inderdaad weer lekker na te denken van zal het wel of niet!

Het is erg moeilijk want sommige menstruatieklachten lijken op zwangerschapsklachten en andersom.... dus weet het momenteel ff niet meer zo goed, mail nu ook met mijn schoonzusje en daarom ben ik hier iets minder, sorry hihi maar ik lees wel om de dag of zo of soms elke dag en als ik iets zie dan typ ik ook wel vaak een reactie.

Afgelopen dagen was ik hier iets minder heb het ook erg druk op mijn werk.

Ik voel wel dingen maar die heb ik ook als ik ongi moet worden wat wel vreemd is is dat ik al anderhalve week gigantische pijn in mijn borsten heb echt niet normaal, als ik zonder bh een paar passen doe doet dat helemaal pijn! werd er van de week zelfs 's-nachts wakker van normaal heb ik ook pijn maar dat is een aantal dagen van te voren en iet zoals nu al anderhalve week, ook mijn haren waren sneller 'vet', maar ik reken nergens op (hopen mag wellllll!!) maar ik keek gisteren op een website www.heelmeesters.nl en daar staat een stukje over borsten en als ik dan lees dat veel vrouwen voor hun ongi last hebben van opgezette en pijnlijke borsten dan denk ik ja het zal bij mij ook wel zo zijn dat het daarom zo opgezet is, haal je nu maar niks in je hoofd! en zo ga je maar daar dacht eerst dat mijn buik weer opgezet was een ech teken van de ongi is in aantocht maar nu denk ik dat dat toch wel meevalt en ik ben wel wat moe, en vandaag heb ik veel honger, maar ik weet dat het al zo vaak is gebeurd de afgelopen maanden en dat het er dan toch weer was die ongi, dus ik ben ff de draad kwijt heb nu ook wat hoofpijn en dat krijg ik de laaste maanden ook als ik ongi wordt, dus ik wacht maar af in spanning dat wel.

Als het niks is dan moet ik maandag aanstaande!! bloed laten prikken, van diverse hormonen etc en dan op dag 11 of 12 (weet niet welke is zal kiezen dus als iemand een tip heeft??) moet ik voor die samenlevingstest dus ben zeeeeeer benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen de komende dagen dat begrijp je natuurlijk wel!!

Ik las dat jij donderdag naar de gyn moet spannend zeg!! en de uitslag van het zaad ik zal voor je duimen oke??!

Ik wil je alvast veel succes toewensen en ik hoop zo nog wat van je te vernemen.

nogmaals sterke en succes!

liefs: Chili xx

Terug
Bovenaan