Hi Chili,
K kan me goed voorstellen dat je deze maand stiekum toch wat meer hoop hebt! Nog heel effe wachten nog dus! Goed van je dat je toch navraag gedaan hebt, toen ik t las had ik best wel een beetje een weeeg gevoel..ik bedoel wij slaan weer een maand over..ehhh ja..dat doet je toch wel een beetje wat, hoe eerder hoe beter ..
Maar ja ze zeggen wel s al het goede komt langzaam!! (En uiteraard;na regen komt zonneschijn!!!!!!)
Wat jij idd al schreef over de kijkoperatie, zo gaan mijn gedachten ook; mijn gyn wou dit nl al plannen, maar ik had/heb gemengde gevoelens hierover..Ten eerste is het onder narcose..en daar kom ik nooit zo makkelijk uit (....)en dan heb je nog een stukje pijn..etc..en als het geen meer waarde oplevert vind ik de noodzaak niet helder!
De medicijnen die ik krijg heb ik al geruime tijd, maar dezen hebben niet de gewenste uitwerking; maar ja je moet het er maar voor over hebben! Wat jij ook al schreef, eerst maar s een x-tijd aankijken en dan kan het altijd nog!
Mijn vriend staat in het hele gebeuren gelukkig wel redelijk stevig vind ik, ik merk wel dat hij zich nu wat meer moet uiten en dat hij er wel een beetje mee zit, vandaar dat we wat meer ontspanning etc opzoeken, leuke dingen doen;wat meer van het leven proberen te genieten. Hij wist het voor zichzelf ook al een beetje;hij is in zijn eerdere huwelijk langere tijd (<2 jaar) bezig geweest zonder resultaat, zijn ex heeft nu inmiddels binnen now time 2 kids.. Dus eigenlijk had hij al een voorgevoel..En wat ook scheelt de situatie is NIET SLECHT, zoals de gyn ons voorspiegelt is er wel genoeg uit te halen! Wat wel vervelend is dat alles op tijd en sprong moet; het potje vullen is dan toch wel moeilijk, maar mijn vriend kan de keerzijde wel zien en bovendien vind hij nog dat hij er makkelijk vanaf komt..hij hoeft niet steeds met zijn benen wijd te liggen... En..(last but not least) Hij heeft deze verhalen in zijn nabije omgeving veel meer zien gebeuren, zelfs "ergere" toestanden...
We zijn natuurlijk ook al wat verder, eerst was verplicht klussen in de vruchtbare periode taboe, maar na verloop van tijd "moet het gewoon maar, en maken we er wat van". We lachen er wat meer over enzo...Ik moet ook eerlijk zeggen dat onze relatie alleen maar steviger is geworden mede door dit alles! Vind ik wel fijn!!! Zo'n ramp is het dus niet dat het wat langer gaat duren....Ik moet het er alleen natuurlijk niet steeds over hebben..vandaar dat ik mijn heil hier maar een beetje opzoek!!
Hoe hebben jullie dat?
K blijf nog effe duimen voor jullie!
Tot later!!!