Chili

A

Anoniem

Guest
He chili,

Thanx voor je berichtje
Met mij gaat het wel goed hoor,ik moet dus in april naar het ziekenhuis eerst voor foto's van mijn borsten en inwendig onderzoek.
Het komt dus steeds dichterbij en dus ook dichterbij dat we weer kunnen beginnen met klussen(als alles goed is).

Ik las dat er met jou ook van alles gebeurd is ik hoop dat je nu snel zwanger bent.
Meestal gaat dat wel als de eileiders schoon gemaakt zijn dus suc6.
Ik lees deze week nog wel even mee hoe het is .

veel liefs niempie

he Niempie!!

leuk je weer hier te zien, wist je dat onze oude Inge zwanger is en dat ik de afgelopen 2 weken weer met Crienie contact had alhoewel ik deze twee sinds het vernieuwde forum hier niet meer heb gezien dus hopelijk kunnen ze snel de weg hiernaar toe vinden!

Klopt dat je in april moet en nu kun je lekker zeggen dat is volgende maand al!!! dus je kunt gaan aftellen hoop zo dat het allemaal positief is voor je en dat je weer hier mee kunt schrijven als zijnde klusserrrrrrrrrrrrrr!!!

Weet jij ook iets van dat hsg onderzoek af dan omdat je schrijft dat je daarna vaak wel snel zwanger bent?????????

ik hoop morgen of woensdag meer te kunnen vertellen maar ben er bang voor mijn buik is al weer wat opgezet voor mij een teken dat die ongi eraan komt maar blijf hopen !!!

tot snel liefs   xx Chili

He chili,                

Hoe is het eigenlijk met crienie??ben erg benieuwd!

Jij hebt vandaag je NOD toch??spannend....
Ik ken twee mensen die hun eileiders hebben laten doorspuiten(noem je dat zo?)
Waaronder mijn schoonzus ze kreeg het advies van haar arts direkt na de behandeling te gaan klussen.
Alleeen prberen zij al jaren zwanger te worden en is ze nu inmiddels 39 en weet ze eigenlijk niet of ze op deze leeftijd nog wel een kind wil.
De behandeling is een paar week geleden gebeurd ivm hevige ongi en buikpijn.

De andere die ik ken heeft nu 3 kids waaronder een tweeling en samen met ivf.

Dus  mischien is het bij jou ook wel raak

ik lees morgen nog wel even hoe het met je is.

Terug
Bovenaan