Chili

A

Anoniem

Guest

He chili,

Hoe is het nu met je??

ik hoor wel van je   LIEFS NIEMPIE

hoi Niempie,

Helaas vanmorgen kwamen ze toch nog die kl#te devils, gisteren dus helemaal niks en heel laat op de avond had ik echt zo iets van zou het het is vaak op dag 27 of 28 en dat was dus gister en eergister is het nu dus op dag 29 in de ochtend nou balen maar weer maar ja kan er niks anders aan doen morgen ben ik het wel weer kwijt de ergste teleurstelling   snif! maar nu voel ik me best een beetje depri achtig , gelukkig heb ik wel veel afleiding van het nieuwe huis dus richt ik daar mijn gedachten maar weer op,

bedankt voor je aanwezigheid liefs en tot morgen of vanavon laat nog ff denk ik.

liefs; Chili xx

Hi Chili,

Ik reageer hier nog effe op je (zoals gewoonlijk vliegen alle berichten zo snel weg...)
Echt VET balen voor je...
Weer een nieuwe ronde voor je...
Kop op meid!!

hoi Simoon,

Ik had van de week een heeeel lang verhaal getypt bij jouw verhaal waarin je vroeg hoe mijn man er over dacht etc , wil ik het versturen komt er ineens te staan' kan de server niet vinden is het weg........... grrrrr ik moest toen werken dus helaas heb ik niet meer gereageerd maar ik ben je niet vergeten hoor, ik vertelde dat mijn man in het begin zoiets had van moet dat nou echt op die dagen zo gericht klussen maar nu na al die maanden vraagt hij uitzicht zelf welke dagen belangrijk zijn dus je groeit er inderdaad ' in mee'.

Hij doet ook erg zijn best en vraagt ook in de wachtperiode zo van en..... hoe staat het ermee wanneer weten ze meer wanneer is het zeker ben je al........... etc dus dat is wel leuk dan weet je dat je het alle twee echt graag wilt. Ook hij is een aantal maanden geleden met zijn potje naar het zh gemoeten en dat vind ik wel knap van hem dat hij er ook zo voor gaat !!

Inderdaad jammer he dat ik toch weer ongi ben geworden maar ja je hoort vaak dat het na 2-3 maanden later zover is dus ik hou gewoon de komende maanden de moed erin hoor en gelukkig heb ik veel leuke dingen als afleiding betreffende het nieuwe huis dus daar houd ik me maar veel mee bezig.

Hoe is het nu met jou??????

groetjes Chili

Hi chili,

dat probleem van de server niet kunnen vinden ..ken ik..ook natuurlijk net als je een uitgebreid lang verhaal hebt ingetikt....
Enfin, hier moeten we het maar mee doen... K moets uiteraard eerst flink bladeren eer ik alle berichten weer terug kon vinden..dus ben k maar mooi verder gegaan onder jouw onderwerp (je naam dan)
Vandaag is de grote eer weer aan mijn vriend om zijn potje te vullen, weer op een heerlijk tijdstip: tussen de middag; tussen 12.30-13.00 inleveren...
Allemaal weer erg krap...snel en snel..
Naar aanleiding van dit uitslag hebben we volgende week maandag weer een gesprek bij de gyn; hoe nu verder: wel of niet insemineren /kijkoperatie!
Dus k ben razend benieuwd naar de uitslag...T manneke heeft al extra vitaminen en zink geslikt..Dus..ja hij is er   leuk positief mee bezig!
Nu de goden alleen niet meer bezoeken door het over een kleine te hebben..

Hij is natuurlijk wel nerveus etc...maar ik merk wel dat praten en afleiding zoeken reuze helpt...Onze relatie is in de afgelopen tijd alleen maar steviger geworden vind ik.. (hij ook) dus zo'n ramp is dit allemaal niet dat het wat langer duurt....

Succes weer in je nieuwe ronden!!

Terug
Bovenaan