Chili

A

Anoniem

Guest
Hallo chilli,

Wil graag even weten hoe het met je gaat.
Ben je al bij een dokter geweest?
Ik hoor het wel.

heel veel liefs niempie

he lieve Niempie ik heb je wel gemist hoor echt!!! ik heb vorige week maandag een positieve zw schapstest gehad en heb toen ook meteen een berichtje voor jou hier achtergelaten kijk maar een paar blz terug weet je hoe dat gaat ik denk op blz 5 of 6 dat ik het schreef maar ik ben zo blij dat je er nu bent heb alleen nog niks van Crienie gehoord.

ik vroeg toen al hoe het met jou ging want het is april!!! en dan ging er bij jou ook van alles van start...vertel vertel... joehoe Niempie ! fijn je weer te zien hier wat een gedoe allemaal he ben je eindelijk zwanger en heb je het zo leuk gehad de afgelopen dagen en dan ineens dit weer wanneer houdt het nu eens op he en kan ik ook eens 'gewoon' gaan genieten het blijft nu zo onzeker voor het zelfde geld is het nu een mk geweest en moeten we  weer wachten om een ongi en dan weer aan de gang wordt lettelijk zo moe van alles eerst al die maanden zo dan met het zh en de gyn en nu dit weer en een verhuizing maar ja het kan nog steeds goed aflopen maar ik durf daar niet zo goed op te hopen,.....bang dat het straks dan weer zo tegen valt als het niks mocht zijn...

nu jij hoe is het met je???? liefs Chili xx

Heb een berichtje geplaatst onder grrrr kon niet inloggen

liefs niempie

Terug
Bovenaan