Chili

A

Anoniem

Guest
Meid wat een kl*t* nieuws las ik!
Wat zal je geschrokken zijn en hpe gaat het nu met je?
Ik hoop gauw weer wat van je te lezen en dan het liefst weer heel positief nieuws!

En waarcshijnlijk heb je er nu niets aan maar toen je eileiders eenmaal schoon waren, was je heeeeel gauw zwanger dus ik hoop voor je dat dat nu weer heel geval is.

Meid ik denk aan je !
Sterkte!

he lieve Ingee,

Ik keek toevallig een beetje terug hier op het forum en zag ineens je berichtje heb ik gisteren helemaal overheen gelezen maar gelukkig zie ik het nu.

fijn dat je nog ff wat laat weten want ik ben momenteel een beetje onrustig aan het wachten wanneer mijn ongi weer komt ik heb de laatste dagen wel een wat trekkerig en zeurderig gevoel maar er zet nog niks door ik denk zelf dat het rond 6 mei zal komen maar dat heb ik zelf een beetje uitgerekend en omdat ik deze maand niet heb geklust is er ook geen spanning zo van...zou het weer zover zijn.

Raar hoor dat je al die maanden al zo naar je ongi toe leeft en dan nu deze maand ineens niks we hebben er voor gekozen om deze maand na de miskraam eerst mijn menstruatie te laten komen en dan na een dag of 10 weer te gaan klussen want dan is het weer tijd voor de eisprong.

Omdat we nu aan het verhuizen zijn en er veel geverfd en gedaan moet worden en ook geschouwd en schoongemaakt met allerlei middeltjes hebben we er ook voor gekozen ( niet van harte maar ja dan hoef je achteraf   ook niet bang te zijn mocht het wel raak zijn, omdat je veel verflucht hebt ingeademd ofzo)   ben blij als ik weer ongi ben dan heb ik ook weer het idee dat het goed zit allemaal dus opzich toch wel goed dat we een maandje niks doen ....maar makkelijk is het niet kan niet wachten om weer te mogen starten kan ik je wel vertellen !!

Ik was inderdaad na het hsg onderzoek (eileiders schoonmalen na 2 maanden zwanger ben nu alleen een beetje bang dat het straks niet meer zo is omdat we nu weer een maandje verder zijn????!!!

Ik hoop zo dat ik weer snel zwanger mag zijn nu je het eindelijk hebt mogen mee maken hoe kort ook hoe moeilijker het wordt als het niet zo is echt eng hoor!!! bah dus hopelijk is het er weer snel die ongi!! dat ik dat nog eens zou schrijven he!

hoe is het met je??

liefs Chili xx

He dapper meissie!!!

Twee zielen en 1 gedachte. Ik dacht kijk even of ze al gerageerd heeft ennog geen 5 minuten ervoor had je het berichtje geschreven!!

Ben blij weer even wat van je te horen. Vindt het gewoon ontzettend dapper hoe jij ( en je man natuurlijk) hier mee om gaan. Je bent heel realistisch en gaat niet bij de pakken neerzitten. En toch weet je het absoluut een plaatsje te geven. Echt bewondering voor je.

En ik geef jullie ook groot gelijk om even een maandje rustig aan te doen. Alhoewel verf ( op waterbasis!!!) niet zoveel kwaad kan heb ik begrepen zal het ook geen goed doen.

Nou ik hoop dat je snel weer ongi wordt en dan weer 'vrij spel' hebt

En wie weet als het huis helemaal af is, kan je alsnog de babykamer showen.........

Met mij gaat het eigenlijk harstikke goed. Afgezien dat mijn grootste wens mijn zoontje van 2.5 een broertje/zusje geven nog niet in vervulling is gegaan, maar met pap 1 kunnen we weer minimaal een half jaar aan de gang.
Echt toen het verlossende woord van de gynea kwam, voelde ik me gewoon jarig.

Ons zoontje is al vanaf zijn geboorte erg veel ziek, maar hij wordt 1 juni weer buisjes geplaatst en amandelen geknipt dus hopelijk krijgt hij ( en wij !)dan weer even rust en energie om te klussen.

Meid laat gauw weer wat van je horen en op dit moment klussucces in het huis gewenst!
Liefs,
Inge

he lieve   Ingee,

ik zag dat je hier nog een berichtje had achtergelaten en leuk zeg dat het zo vlak nadat ik hier had geschreven is gebeurd misschien nu wel weer??

ik had ook nog een berichtje voor je achter gelaten maar dan ik dacht op paginga 4 dus iets verder naar'' voren '' een iets langer stukje dan dit maar ik zag dat daar geen reactie onder stond maar hier gelukkig wel!! maar misschien dat je het nog terug kunt vinden.

Ik ben nog niet ongi geworden vandaar het     rare 'smiley'  gezichtje bij je naam hihi

Ik zal nu ook een nieuw berichtje áanmaken' want anders moeten we zover terug lezen dus ik zie je zo wel helemaal vooraan, bij het begin oke??

tot zo liefs Chili xx

He Chili meid,

ben je ondertussen al ongi geworden???

Nou wacht in spanning af.
Heb je stiekem niet alleen in het huis geklutst??
Liefs,
Inge

Terug
Bovenaan