chimene bedankt voor de gouden tip we gaan hoor!!

A

Anoniem

Guest
JAAAA het cb vond het een goed idee dat we lekker op vakantie gaan en Frankrijk vinden ze een verantwoord land om naartoe te gaan met een heel kleintje dus hebben we geboekt vandaag! Ondanks dat het een lange rit is hebben we er mega veel zin in! Bedankt voor deze tip en al je info!

Nog even een vraagje... Waar ongeveer in Nederland zijn jullie vertrokken en hoe laat gingen jullie weg??? Wij denken er over om om 04.00 te gaan rijden maar weten even niet hoe of wat.

lfs ing

Super leuk dat jullie geboekt hebben en lekker op vakantie gaan!! Wanneer gaan jullie precies, want wij zitten ook te dubben. Juni toch ergens?

Groetjes Martine

heerlijk zeg lekker weg. Heb er ook al zo'n zin in maar wij gaan pas 1 augustus en dan naar toscane.
Wij vertrekken ook altijd rond een uur of 4 want dan gaan wij zelf de avond ervoor lekker vroeg naar bed en heb je zelf ook genoeg slaap gehad. En de kids slapen dan meestal nog even in de auto dus dat scheelt weer. Wij vertrekken trouwens vanuit zoetermeer.

Wat ook echt super is in de auto is zo'n dvd speler. Die hebben wij vorig jaar aangeschaft en ze hebben echt geen 1 keer ruzie gemaakt in de auto. Mette is hier wsl nog wel te klein voor want levi kijkt er ook maar met een schuin oog naar maar misschien voor volgend jaar een idee. Ze hebben vorig jaar geloof ik 10 x achter elkaar de bee movie gekeken maar als het maar rustig is achterin dan vinden we alles best. We zijn zelfs op de terugweg in 1 keer naar huis gereden (1400 km) en  zijn maar 3 x gestopt. We hebben altijd zoiets van zolang het rustig is zonder gepiep achterin dan rijden we gewoon door.

Ik zit trouwens nog steeds na te denken over het bedje op het mooiste park maar ik weet echt niet meer of we die gehuurd hebben of meegenomen. Ik denk eigenlijk het laatste want ik ben eigenlijkoveral een beetje vies van dus slepen we dat ding en ook nog een gewoon matras () altijd mee. Op welk huisje heb je trouwens  een optie?

groetjes chimene

Hoi!!

Martine, wij gaan de 1e 2 weken van juni. Het was al vrij vol dus als je wil...

Chimene,
Toscane is TOP! Zijn we vorig jaar geweest. Wel echt een MEGA eind rijden. Zelfs toen we het in 2 dagen reden wat het nog een roteind. Erg drukke route. Waar ga je precies heen? Wij zaten toen in een caravan van eurocamp in Sarteano.   Erg mooie camping en de omgeving was adembenemend mooi. Tis dat we er nu een heel kleintje bij hebben en Toscane even te ver vinden maar we gaan er zeker nog eens terug!
We hebben huisje 53. Was de laatste Espace in het hoefijzer. Ik vind het wel een klein beetje eng hoor omdat we de binnenkant niet hebben gezien maargoed dat moeten we gokken. Ook vraag ik me af of er traphekjes  oid inzitten voor de kids aangezien we boven slapen en ik dat best eng vind met Mette. Ik ben trouwens ook echt een smetje met  kinderbedjes hoor. BAH BAH BAH! Tot nu toe sleepten we alles mee... Maargoed dit jaar gaan we nog met mijn lease-auto en die is kleiner dan die van mijn man (ik rij een focus station en hij een mondeo station). We rijden die van mij nog een jaartje prive omdat ik 7 maanden verlof heb en dan niet gebonden wil zijn aan huis. Maargoed dit betekent wel minder ruimte en 2 campingbedjes en een kinderwagen nemen erg veel ruimte in... We nemen wel altijd onze eigen matrasjes mee voor in de campingbedjes. Die proppen we altijd wel ergens tussen.

lfs   ing

Ha Ing,

wat een super lekker vooruitzicht! Alleen de voorpret is al super toch
Wij gaan voor het eerst sinds jaren weer op vakantie en wel naar Italie (gardameer) 1200km Wij willen het in 1 dag doen en in de loop van de avond gaan rijden We hebben allebei ons rijbewijs dus kunnen elkaar ook goed afwisselen!

Nou meis veel voorpret

groetjes
Achnita

Heerlijk he dat vooruitzicht! Italie is ook echt geweldig hoor! Veel plezier alvast!
x ing

Terug
Bovenaan