@chimene

A

Anoniem

Guest
Heey

Hoe was jullie vakantie?
Hoe is het met Levi?
Hier is het nu heel mooi weer. heel de dag schijnt de zon al. Het weekend was niet zo heel mooi he.

Hier gaat het met de kids goed. Anne-Sophie heeft geen problemen met slapen hier. Ze geniet helemaal.
Roderick is nog steeds verkouden, maar op zich gaat het met hem ook wel goed, snachts is hij wat onrustiger dan thuis, heeft het hier kouder. Toch pak ik hem nogal goed in en hij slaapt ingebakerd. Maar z'n hoofd is nogal koud daar wordt hij wakker van.
Hoe vonden jullie het park? En jullie huisje?
Ben benieuwd.

Groetjes van Marianne  

Hoi Marianne,

onze korte vakantie was een groot drama. Levi werd vrijdagmiddag toen we aankwamen ziek en is dat tot en met vandaag geweest. Hij had 40 graden koorts en was echt zo beroerd, hij heeft een ontzettend lelijke hoest en had denk ik keelontsteking. Dat in combinatie met zijn geknipte neusamandel van vrijdagochtend was net teveel van het goede. Ik slaap dus vanaf vrijdagnacht met een kind op mijn borst en heb geen oog dicht gedaan. Gelukkig was mijn moeder en stiefvader ook mee zodat die nog wat met de oudste 2 kids konden zwemmen en spelen.
Zondagmiddag zijn we nog naar het sinterklaas gebeuren geweest en daarn asnel richting huis.

Ik vond het huisje echt super, alles aanwezig en inderdaad zelfs speelgoed. Ik vond het centrum alleen een beetje apart, net alsof je in een gewoon winkelcentrum zat want iedereen kon daar gewoon zwemmen, boodschappen doen etc. Normaalzit dat ook achter de slagbomen en nu vooral met het sinterklaasgebeuren zat ook half emmen daar geloof ik.

Maar ik was ook een beetje chagrijnig van het slaapgebrek .

Fijn dat het nu wat mooier weer is want het weekend was wel koud zeg. Ik had zaterdag een vriendin aan de telefoon en bij ons in zoetermeer was het 's ochtends nog mooi en zondag helemaal wit.

Ik hoop dat jullie nog een fijne week hebben en ben trouwens erg benieuwd of we jullie niet toevallig hebben gezien.

groetjes chimene

ps fijn dat het met jouw kids wel goed ging en gaat!!!!!

groetjes chimene

heey chimene,

Wat vervelend dat jullie weekend zo is gelopen met Levi.
Hoe is het nu met hem?
Anne-Sophie geniet hier echt nog volop.
Roderick ook minder, denk dat hij buikgriepje heeft ofzo. Spuugt en poept alles aan elkaar.
Nu slapen ze allebei even en zit ik ook effe lekker.
Vanochtend naar
Emmen centrum geweest met Anne-Sophie. Lekker gewinkeld. Manlief opgepast op Roderick, lekker hoor.

Wij waren over het huisje iets minder tevreden. Er waren een aantal dingen niet: kinderstoel, wipstoel, campingbed en weinig speelgoed.
Hebben met de receptie gebeld en nu is het wel allemaal goed.
Hadden jullie ook zo'n aparte inklap'commode'?
Het park zelf vind ik wel mooi, waar zaten jullie?
Wij op 374 dus bijna achteraan. Dan is het een heel stuk lopen naar de ingang, dat vind ik wel een nadeel. Maar hebben wel wienig mensen langs ons huisje, das weer lekker rustig.
En ja dat hoofdgebouw. dat is ook iets om sacherijnig? van te worden. Gisteren naar de binnenspeeltuin met Anne-Sophie en volgens mij zaten de helft van de emmense kinderen daar. Die hadden daarnazwemles en zaalvoetbal. Hoorde je die moeders: wij zijn lekker gelijk uit school hier heen gegaan kunnen ze lekker spelen. maar dat waren echt van die jongens van 10-12jaar die daarna moesten voetballen. Liepen gewoon over anne-sophie heen in het ballenbak, echt niet overdreven. dat vind ik dus echt een nadeel.
Gisteren ging ik 's avonds even alleen naar't zwembad en er waren nog 2 andere mensen. even later zat het zwembad vol met allemaal jongens van 20-30 jaar die gefitnisst hadden en daarna lekker gingen zwemmen. allemaal bometjes naast m'n hoofd, ben er toen maar uit gegaan. dat vind ik dus echt een groot nadeel.
Maar ja we doen het er mee.
En ik weet niet of we jullie gezien hebben. Zaterdag was ik in de binnenspeeltuin. hoe heten jou andere kids? Waren die daar misschien ook? Ik weet ook niet hoe jullie er uit zien dus dat is lastig. Zondag zijn we niet naar sinterklaas geweest, vind anne-sophie helemaal niet leuk.
Nu is het hier nog steeds heel mooi weer. strak blauwe lucht en felle zon. heerlijk hoor.

groetjes Marianne

Terug
Bovenaan