@ Chimene

Hey Chimene,

Ik heb even gekeken naar je 2 links van jullie campings en die aan de middellandse zee is erg mooi! Ziet er goed uit in ieder geval, wij zouden ook graag die kant op willen omdat Clemens dan kan duiken maar helaas is dat voor ons voor 2 1/2 a 3 weken niet te betalen!
Ik heb uiteindleijk toch gelukkig ook een leuke camping gevonden en van het weekend alles doorgesproken uitgeplozen en de beslissing genomen te boeken! (vriendlief heeft nogal wat eisen nadat ik het eerste jaar met een oude hippiecamping (dit zagen we pas ter plekke)aan kwam zetten waardoor we terplekke iets anders moesten zoeken!)
Wij gaan naar de Auvergne dan in de Haute-Loire naar camping de Vaubarlet (http://www.vaubarlet.com/NL_accueil.htm)
Ik heb voor 2 weken geboekt en dan zien we na die 2 weken altijd nog hoe lang we dan blijven en meestal 2 1/2 tot 3 weken.
Ik kijk ook altijd op Zoover naar de meningen en inderdaad ook of er s'avonds laat ook geen herrie is want daar hebben wij ook geen zin in...
Maar we moeten nog wel een half jaartje wachten dat duurt nog wel lang....Alhoewel we in mei ook nog 2 weken naar Zeeland gaan om te duiken dus zo erg is het nou ook weer niet...

Groetjes Mascha

Hoi Mascha,

vond hem ook erg duur hoor en het schijnt dat de camping sinds het een rcn camping is echt 2 x zo duur is geworden.
Maar we gaan het wel zien, de oudste 2 willen heel graag naar het strand en een zwembad met glijbanen. En als die het maar naar hun zin hebben dan hebben wij ook een topvakantie.

Ziet er weer erg leuk uit jullie camping, sla met even op.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan