Chinees conceptietabel

Heb net even naar het tabel gekeken en zie dat ik volgens het tabel een meisje ga krijgen. Zelf geloofde ik daar niet zoveel van, zeker omdat ik al drie jongens heb. Heb daarom ook even gekeken of het klopt toen ik van de jongens zwanger was, die geeft toch drie keer aan dat het een jongetje zou worden. Ik zou het wel heel raar vinden als het echt een meisje wordt, ben zo aan de jongens gewend.

En, wat zegt het tabel over julie geslacht?

Debby

Hoi,

Nou bij mij klopte er niks van hoor. Onze oudste zou een meisje worden, maar het is een jongen. Nou ik geloof er niet in hoor.

Groetjes Corina
38w0d van de 2e

Bij ons klopte het wel! We hebben een meisje, maar of ik erop zou vertrouwen??? Ik zou het niet doen... maar grappig vond ik het wel! Ik vind het altijd maar lullekoek... die voorspellingen en als horoscopen...

Hi allemaal,

er zijn wel meer van die voorspellingen en volgens allemaal zou ons mooie mannetje een meid zijn!! Haha, maar natuurlijk wel leuk om naar te kijken en over te fantaseren! ;)

Omdat ik mezelf niet als een suprise-ei zie wilde ik heel graag weten wat het zou worden! Na tig dromen (altijd over een jongentje!) besloot ik ook om voor de lol eens wat testjes hier en daar op internet te doen. Uit elke test en volgens de Chinese conceptietabel kwam naar voren dat het een jongentje zou worden! Mijn gevoel, de dromen, de testjes....ik was dan ook stomverbaasd om bij de extra echo 3 streepjes te zien! Geen twijfel over mogelijk...het wordt een meisje!
Dus als je t mij vraagt is zo'n testje leuk om te doen maar vooral om de voorpret!!

x Tamaar
18+3 Weken

nou by my klopt het wel mn zoontje van 4 zou 1 jongen zyn en het klopte en nu ben ik byna 17 wk zwanger en dat zou volgens de chinezen 1 meisje zyn by de geslachtsbepalende echo zyden ze het word 1 meisje .......

grappig

Bij mijn kinderen klopte het wel. Eerste een jongen, tweede een meisje. Maar ik geloof er niet in. Want uiteindelijk heb je een vrij grote kans dat de tabel wel klopt, omdat je altijd een kans hebt van 50%.

Terug
Bovenaan