Chinees halen

<p>Hoi! Mijn vader is vandaag jarig en mijn moeder zou graag met ons allemaal chinees willen halen en eten. Nu ben ik zelf gek op chinees chinees maar heb ik het in de zwangerschap sowieso niet op chinees omdat die keukens volgens mij echt zo vies zijn. En ik niet weet of alles vers is en goed verhit.</p><p>Wil daarnaast niet de verjaardag "verpesten" door niet mee te gaan.</p><p>Wat zeggen jullie?</p>

Denk niet dat keukens daar vies zijn maar dat licht er natuurlijk aan waar je haalt. En als ze het niet goed verhitten lijkt het mij dat mensen wel vaker ziek worden van chinees. Je kunt ook iets vegetarisch nemen

Naja als je er eerder al niet ziek van werd waarom zou je je er dan druk om maken? Je weet nooit hoe het er echt aan toe gaat in een restaurant. Al ziet het er nog zo mooi uit. Ik at gewoon Chinees en alles wat ik mocht.. Kon me daar niet zo druk om maken  

Keukens worden gewoon gecheckt door de Voedsel en Warenautoriteit. Als ze vies zijn, moeten ze sluiten. Ik zou me er niet druk om maken. Ik heb heerlijk Chinees en Japans gegeten tijdens mijn zwangerschap. Zelfs nog de dag voor mijn bevalling zijn we uit wokken geweest :p Veel plezier 

Ik doe het als volgt: al er chinees is gehaald, vul ik een bord voor mezelf en zet het nog 2-3 min in magnetron. Mocht er dan nog toxoplasmose ergens achter zijn gebleven, doodt je die als je hem verhit wat je dus nog een keer goed doet in magnetron... 

Terug
Bovenaan