Chineese voorspelling of j/m het Juiste adres!!

A

Anoniem

Guest
Bij deze voor de geinteresserde het juiste adres:
www.baby.startpagina.nl  onder het kopje Zwangerschap staat : chineese voorspellingen

en ik krijg volgens hun een meisje als ik deze of volgende maand bevrucht ben Jippieeeee!!!! en nu maar kijken of dat uit komt!!
Prietje

sorry k was t puntje vergeten bij baby startpagina!!
Maar ik hoop voor je dat je snel zwanger word en dat als he zo zou zijn dat je kan genieten van je kleine meid
Zou je tevens willen weten wat het word of niet?
succes en bedankt voor de correctie

ellow

ik krijg een jochie....31 maart uitgerekend dus...hahahaha maakt helemaal niet uit maar zou leuk zijn als de voorspelling klopte he...ik heb ook mijn vriendin ingevoerd en mijn zus..klopte bij alle drie de kids dus tis wel apart...we wachten rustig af en maakt mij toch niet uit als het maar gezond is...

liefs sweety

Als het deze maand raak is dan zou ik een meisje krijgen, volgende maand een jongen en dan in de volgende 3 maanden een meisje weer.

Wat zou er van waar zijn?

Liefs talke

hey meiden,
bij mijn zw van mijn eerste zou ik volgens deze voorspelling een jongen krijgen en ik kreeg inderdaad een jongen zo ook bij een vriendin van mij. en als ik de aankomende maanden bevrucht zou worden krijg ik een meid. lijkt me best leuk heb ik er van elk 1
xxx
sabrine

Hoi,
Sorry,   wil jullie niet teleurstellen maar bij mijn beide kinderen klopte het niet hoor..
De eerste zou een jongen worden, en werd een meisje. En jullie raden het al..de tweede zou een meisje worden en werd een jongen..
Ik geloof er helemaal niet meer in..
wilde ik jullie ook even laten weten..
Succes allemaal.

Groet R

Terug
Bovenaan