Chinese astrology


Op deze site staat een chinese astrology kalender met wanneer je een jongen of meisje zou krijgen. Nou, ik hoor er heel veel positieve verhalen over... alleen ben nu voor de tweede keer zwanger en de chineze kalender zit er alweer naast. Al die bakerpraatjes, ze kloppen allemaal van geen kanten...
 
Haha, niet in alle gevallen heeft die kalender gelijk.

Als het goed is in mijn geval wel...

Ze kunnen er altijd naast zitten hoor... de vk die de geslachtsbepaling doet ook....

je niet druk over maken en gewoon lekker genieten van je zwangerschap
 
Als het goed is hebben ze het bij mij goed. Met mijn oudste dochter klopt het ook.

Mijn vorige zwangerschap is mis gegaan, zag net dat het dan een jongen had moeten zijn. ( mijn vriend balen)
 
Bij mij klopte het wel,,haha, heb laatst zelfs terug gerekend voor mijn andere kinderen en daar klopte het ook bij, och ja dat soort bakkerpraatjes blijft toch, 50% dat ze goed zitten toch ;-)
 
Bij mijn vorige 2 klopte het wel, nu zou ik volgens de kalender een meisje krijgen maar het wordt een jongen (dit hebben ze bij de 20wk echo gezegt, maar ja daar kunnen ze het inderdaad ook fout hebben hahaha)

Groetjes Anne
 
hihi nou ik weet niet presies wanneer de conceptie was, als het in de ene week zou zijn zou ik een jongen krijgen maar vanwege een lange cyclus zou het ook makkelijk een week later kunnen zijn en dan is het een meisje...

Volgens de echo is het een meisje, wat volgenns sommige bakerpraatjes wel en volgens sommige niet klopt. Zou er niet zo'n geloof aan hechten.
 
het zijn niet voor niets bakerpraatjes denk ik dan :)

Als het voor 100% opging was het wel een vaststaande theorie cq waarheid (in de categorie: als er een piemeltje aan zit is het een jongetje zeg maar hihi).

Bij onze oudste klopte het, bij de 2e... tja ook een cyclus waarvan niet helemaal duidelijk is wanneer het conceptie moment nou precies is, die kan je kloppend maken, de 3e die klopt weer en de 4e... dat ga ik nog even niet zeggen (vanwege eventuele meelezers die wel weten wat de kalender deze keer gezegd heeft).

Heb het ook eens terug gerekend samen met mijn moeder voor mij en mijn broers en wat blijkt... ik had een zus moeten hebben!
Had ik best leuk gevonden haha maar mijn broer is ook aardig :)
 
Terug
Bovenaan