Chinese conceptie kalender

Ik heb net even gekeken wat ik volgens de Chinese conceptie kalender zou krijgen, die staat hier ergens op de site. De maand waarin het kindje verwekt is en hoe oud je leeftijd van toen moet je bij elkaar zoeken, en dan zou ik een jongen krijgen. En m'n zus ook. Heb m'n vorige zwangerschap ook even berekend en die klopte, hah ben benieuwd of ie weer gelijk heeft

bij mijn eerste 2 klopte het ook dus ik hoop van harte dat het deze keer ook klopt!!! maar ach zo'n kalender heeft 50% kans he dat het goed is.
1 maart hebben wij de 20 weken echo dan weten wij echt zeker wie we gaan krijgen.
wachten duurt erg lang :)

Wij zouden dan weer een meid krijgen... Ben ook heel benieuwd. Bij de eerste klopte het, maar mijn dochter zou volgens de kalender een zoon moeten zijn, haha, nou, het is echt een meisje meisje!!!! Hopenlijk weten wij het over 5 weken en het maakt me echt niks uit....

bij mij zou het ook een meisje worden!
en iedereen in mijn omgeving zegt dat het een meisje wordt.

ik ben de enige die denkt dat het een ventje wordt (heb er 1 keer over gedroomd).

We zullen zien!

Hoi,

Bij ons klopt ons ventje en de ons ukje is een meisje, maar of dat klopt????????

Er komt bij anderen geen duidelijk jongetje/meisje uit, de meningen zijn gelijk, hihi! Bij ons zoontje zei een heleboel een meisje en het is toch echt een jongetje jongetje, hihi!

Ik heb toen gedacht als iedereen zegt een meisje, dan is het vast een jongen, dat past weer bij ons. Nu zeggen een heleboel mensen, ik vind jullie wel een jongensgezin en wij hopen een beetje op een boy...dus dan zou de verklaring zijn een meisje, hihi!

Liefs grote broer

haha, wat leuk! Volgens deze kalender krijgen wij een meisje. M'n man wil toch het liefst een jongen en zegt bij alles: ´zie je wel, het wordt jongen, ik zeg het je.´ Maar ik heb juist het gevoel dat het een meisje wordt. Ik zit heel vaak over een meisjesnaam na te denken en wil ik dan over een jongensnaam denken, dan voelt het zo onwerkelijk. Gek he? Ik ben ook zo benieuwd, over vijf weken weten wij het ook.

Terug
Bovenaan