Chinese conceptiekalender

ha dames,

De meesten van jullie hebben nu wel een 20-weken achter de rug. Misschien hebben jullie het geslacht van jullie kindje wel kunnen zien of heeft de VK of Gyn het medegedeeld. Ik vroeg me af het geslacht overeenkomstig de chinese conceptiekalender is...

Bij ons klopt het niet. Volgens de kalender krijgen we en jongen, maar de echo laat toch heel duidelijk een meisje zien.

Ik ben benieuwd!!!

liefs Indie

hahaha hier klopt het ook niet eigenljk heeft onze pukkie alle bakerpraatjes de wereld uit geholpen van de chinese conceptiekalender tot een bakerpraatjestest tot de hartslag (rond de 150 zou een meisje zijn en lager een jongen) ...

Bij onze andere 2 klopte het precies

Bij mij klopt de chineese wel maar de bakkerspraatjes niet. Ze zeggen toch dat een meisje je schoonheid pakt.... nou mijn boy wordt dat een prettyboy want heb alles tegen gehad, droge huid, pukkels, haaruitval, jeuk, dof haar enz. Haha

Maar mira24 wat krijg je nou? Of is het een geheim? Bij onze boy is de hartlsag ook hoger hoor volgens mij... ipv lager

Hey
Het is niet een heel groot geheim wat we krijgen alleen onze ouders en mijn zusjes en broertje weten het Maar voor al onze kenissen en vrienden en overige familie willen we het nog even geheim houden En aangezien er hier aardig wat bekenden van mij rond zwerven ben ik bang dat er een wat op mijn hyves erover op zet

de chinese klopte bij de eerste niet maar nu wel.
wat de rest van de praatjes betreft klopt het allemaal aardig, behalve dat ik een supermooie huid heb. meestal is dat niet zo als je een meisje krijgt haha.

Ik hoor op het januari forum maar las hier ook even mee. En ik las iets over de chinese conceptie kalender. Bij ons heeft deze kalender drie keer gelijk gehad. Ik geloof er dus wel een beetje in. De bakerpraatjes vind ik echt onzin. Ik ben een keer zwanger geweest van een zoon een dochter en nu weer van een zoon, maar voel me alle drie de keren toch anders en kwa uiterlijk zie ik er alle zwangerschappen hetzelfde uit.

Terug
Bovenaan