Chinese Conceptiekalender

http://zwanger.jongegezinnen.nl/Zwanger-zijn/Jongen-of-meisje/Chinese-conceptiekalender.htm

Dat zou willen betekenen dat wij er een jongen bijkrijgen

De eerste keer was wel goed trouwens :)

En jullie?

Wij zouden dan een meisje krijgen. Kennen jullie (toevallig) de truc met naald en draad langs je hand bewegen? Als het dan uiteindelijk een streepje boven je hand trekt wordt het een jongen en bij een rondje een meisje. Gek genoeg heeft het in mijn familie in echt bijna alle gevallen gelijk gehad. Als ik dat moet geloven zou het bij ons een jongen worden. Ben benieuwd welke gelijk krijgt!

Hoe gaat dat ook alweer? (heb het zelf nog nooit gedaan namelijk, alleen laten doen). Naald dus aan een stukje draad, volgens mij 10x langs de zijkant van je hand halen en dan erboven houden. Wel leuk.

Met de ring en touwtje(pendelen) zou ik nu een meisje krijgen nu en volgens de kalender een jongen. Bij de eerste had ik een jongen en dat was volgens de pendel en kalender ook een jongen. Dus ben nu erg benieuwd wat waar is. Bij mijn familie en vriendinnen komt de kalender niet altijd uit, maar de pendel weer wel. Dus blijft Spannend!!!!!!

(Je eigen ring aan een touwtje doen en de ring aan het touwtje even in je handpalm laten rusten en dan rustig omhoog houden en dan moet hij gaan draaien of heen en weer bewegen boven je hand) Succes!!!!

Terug
Bovenaan