chinese horoscoop

hallo allemaal
lijkt me leuk om te kijken straks als we allemaal bevallen zyn of de chinese horoscoop ook echt klopte...
by my voorspellen ze dat het 1 meid word.....

check het op http://centrale.nl/baby/

Op een van de 1e blz had ik hier ook al een topic over geopend.

Deze keer zouden wij een jongetje krijgen. Ik ben echt heel benieuwd, want bij ons in de familie klopt het bij iedereen!

Xx

Whaaaa ik zou ook een meisje krijgen!!Dat zou leuk zijn!!!!

He... ik mis die grappige icoontjes hier,anders zou ik nou het blijste icoontje neer zetten wat ik kon vindne hihihihi.

Nu nog afwachten tot 19 okt.Dan hebben we de 20 weken echo en hopelijk kunnen we dan ook zien wat het wordt.

Doen jullie ook de 20 weken echo en wil je dan ook weten wat het wordt??

Dannnn zullen we zien of die chinesen gelijk hebben....

hoi wurmpie...

haha nou ik wil ook echt weten wat het word by my zeggen de chinezen ook dat we 1 meid krygen zou toppie zyn heb al 1 stoere ventje dus inderdaad nu de 20 weken echo afwachtennnnnn maar toggggggggg als het tog 1 zoon word zyn we even bly als het maar gezond is toggggggggggggggggg

@nicole kan dat al met 16 weken???? en waar kan dat dan?????

Jan de koning uit Ochten.... Hij staat er om bekend! Hij heeft het nog nooit fout gehad. En ik ben veel te nieuwsgierig, ik kan echt niet wachten tot de 20 weken echo, terwijl ik weet dat het ook een maand eerder kan, hihi!

Bij mijn 1e had ik een lichte voorkeur voor een meisje en dat is het toen ook geworden. Nu ben ik al blij dat er uberhaupt een baby komt! Ik wil het geslacht alleen maar weten uit nieuwsgierigheid en ik vind het makkelijk met het inrichten van het kamertje en de aanschaf van de 1e kleertjes.

Liefs!

Ohja, die echo heb ik 26 september!

Terug
Bovenaan