chinese horroscoop

ff een leuke hoor maar nu een aantal meiden weten wat t geslacht is: klopt de chinese horroscoop?
bij mij tot 2 keer toe wel en ook nu zou ik een meisje krijgen volgens de horroscoop. moet nog ff tot morgen afwachten (als hij.zij het laat zien dan)

hier is de link:

http://zwanger.jongegezinnen.nl/Zwanger-zijn/Jongen-of-meisje/Chinese-conceptiekalender.htm

liefs, do

Zou leuk zijn he 3 meiden!!!!
ben benieuwd of het klopt, ga je het ons vertellen???

Bij mijn 2 meiden klopte het niet! Zou volgens de horoscoop bij beide een jongen krijgen! Maar werden toch echt meisjes!
Nu zegt de horoscoop een meisje, dus ben benieuwd of ik nu een jongen krijg hahahha!
We willen het niet weten, maar mijn gevoel zegt een jongen. Maar zou 3 meiden ook erg leuk vinden!

ja ik wil t wel weten hoor :p en met mij mag de hele wereld het weten hahahaha

ik hou niet van neutrale dingen. wil echt schattig voor een meisje en stoer voor een jongentje
en ik ben gewoon zo nieuwschierig dat ik niet langer kan wachten dan nodig is :p

liefs, do

jaa bij mij klopt ie ook! echt raar hoor dat het bij heel veel mensen wel klopt.. Mahja van de andere kant het is ook 50% kans...

ben benieuwd of het deze keer bij mij klopt :D nog zo'n 2 uurtjes, dan weet ik het (als hij/.zij het laat zien dan!)

liefs, do

Terug
Bovenaan