chinese kalender

hey allemaal ,
geloof jullie in chinese kalender ? bij mijn eerste zwangerschap klopt wel en was een jonge .als ik wil nog een keer geloven dan wordt een meisje leuk he. ik wacht nog op de 22 weken echo.
gr Huda

Hai Huda,
Ik heb er ook naar gekeken en ik zal een meisje krijgen. Nou willen wij het pas op het einde weten dus kan het tussendoor niet checken. Hier verder op het forum hebben ze het er al eens over gehad en waren er best veel bij wie het niet klopte dus ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Zelf zegt mijn gevoel een jongen en de kalender een meisje dus het blijft afwachten.
Succes en veel plezier met de echo!
Groetjes susan

Hoi Huda,

Heb er ook naar gekeken en ik zou nu 2 jongentjes moeten hebben en heb 2 dochters, voor deze keer zou het ook een jongentje zijn, en dat weten we over een week. Dus geloof er niet helemaal in.Iig succes en plezier bij de 20 wk echo!

Gr. Marloes

Hoi Huda,

Bij mij klopte het beide keren niet.
Ik zou nu een jongetje krijgen. Ben benieuwd of dat de kalender er bij mij consequent naast zit ;-)

Groetjes Suus

Hi Huda,

De vorige keer was de uikomst een meisje, ik kreeg een jongen.
Nu is de uitkomst een jongen, dus ga ik er van uit dat het een meisje wordt...

Over een week of 4 weten we meer....

Gr. Tamara.

Ik zou een jongen krijgen en heb een dochter. Tot nu klopt het ook niet bij al mijn vriendinnen. Het is gewoon een kalender met 50/50 kans. ihihih.

Deze keer moet ik een meid krijgen dus we zien het wel als hij/zij geboren wordt. Eerder willen we het niet weten

Hoi!

Ik zou een meisje krijgen. Het is mijn eerste kindje dus vind het erg spannend. Hebben jullie bij de 20 weken echo gekeken wat het wordt??
Ik krijg volgende week 20 weken echo en ben dan precies 21 weken voltrots zwanger. Vind het wel spannend...

Kom even binnenvallen vanuit de januariclub..
Heb voor de gein een tijd terug de chinese kalender gecheckt..
En heb afgelope week pretecho gehad en het klopt de echo bevestigde de chinese kalender:D

Terug
Bovenaan