Chinese kalender

Hi Dames,

Wie van jullie heeft er al een kindje en heeft destijds of achteraf gekeken of het klopte met de chinese kalender?
En...? Klopte het allemaal?

Wij zouden destijds een jongen krijgen volgens de kalender en dit is ook gebeurd. Nu moeten we een meisje krijgen volgens de kalender, maar moet nog een aantal weken wachten op de echo, maar wil het zo enorm graag weten....

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Bij onze eerste dochter Ninthe* klopt het...

Bij onze tweede dochter Nova, is het onduidelijk, mijn menstruatie was op de hobbel...de uitgerekende datum is dmv de eerste echo met 9wk vastgesteld maar ze liep op een gegeven moment 4 weken voor in groei, ze is een week te vroeg geboren maar ik twijfel hier soms aan...Als je de maanden terugrekend en de bevruchting is in augustus geweest had ze een jongen moeten zijn volgens de kalender, als heet wel in juli is geweest dan klopt het wel...

Bij onze zoon klopt het ook...

Liefs Randy
 
Bij mij klopte het bij geen van mijn kinderen. Alle twee de keren zou ik een meisje krijgen en ik heb 2 jongens gekregen. Tja de kans is 50-50, maar ik geloof er niet in. Meer geluk dan wijsheid, dat is mijn mening.
 
hoi allemaal
nou heb vandaag de 20 weken echo gehad en de chinese horoscoop zei dat het een meisje zou worden en moeder instinkt zei het ook steeds en ja hoor het was duidelijk te zien een mooi gezond meisje
 
Terug
Bovenaan