Chinese Kalender

Vraagje, gelooft iemand van jullie in de chinese kalender? Deze schijnt 90% uit te komen qua voorspelling of je een jongen of een meisje krijgt.. Ik heb het met mijn eerste zwangerschap gecontroleerd en dat klopte, t lijkt me dan ook wel leuk om dit met zijn alle na te kijken en kijken of het nuecht waarheid is of niet hahahah!!!

Hoi,
Ik geloofde ook in die 90% maar heb tot 2x toe een meisje gekregen terwijl er een jongen stond!!!
Nu staat er een meisje, en ben benieuwd of ik dan nu een jongen ga krijgen hahaha!
Groetjes Bowi

Bij mij was het net omgekeerd.dus bij mn dochter stond er zoontje,en bij zoontje dochter,nu is het weer een zoontje volgens de kalender ben benieuwd of het klopt,weten het als goed is morgen geslacht.zo spannend weer!
liefs jootje

De vorige keer stond er een jongen en dat werd het ook. Maar geloven doe ik er iet in hahaha we wachten het wel af nu zou het dan ook een jongen worden ben benieuwd. 23 november weten we het. Wordt vervolgd!!

stond bij mij ook vorige keer een jonge en dat klopte en nu stond er weer een jonge en als ik de echo nu al mag geloven klopt het weer maar ja echt geloven doe ik er niet in

Bij mij klopte het ook niet. Volgens de kalender zou het een jongetje worden en we hebben een dochtertje. Nu zou ik volgens de kalender een meisje moeten krijgen, dus afwachten...

Terug
Bovenaan