Chinese voorpelling: wordt het een jongen of een meisje?

check het op http://centrale.nl/baby/

Bij ons zou het een jongetje zijn, mijn gevoel zegt ook een jongen, waarom weet ik niet, want ik heb mijzelf altijd een typische meisjes moeder gevonden, haha. Mijn dochter wil graag een zusje, en mijn man en ik maakt het echt niet uit, zolang alles er maar op aan aan zit.

Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik ervan overtuigd dat ik een dochter zou krijgen en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook een voorkeur had voor een meisje.

Wat gaat het bij jullie worden volgens de chinese voorspelling? En wat zegt jullie gevoel?

Liefs, Nicole 5w3d

Dan zou het een jongen worden :)
Mijn gevoel zegt dat ook wel een beetje, maar afijn, wat zegt een gevoel uiteindelijk.

Het is misschien wel grappig om met z'n allen te kijken in hoeverre deze voorspelling geklopt heeft als we allemaal bevallen zijn!

hallo ik ben revenna en heb 1 zoontje van4 jaar....
de chineze voorspelling zegt 1 meisje whuahahaha grappig we zullen wel zien ben uitgerekend op 20 maart.....

fyne zwangerschap iedereen.....

bij mij zegt de voorspelling een jongen. Ik heb altijd gezegd dat ik een jongetje wil, maar nu ik zwanger ben sinds de dag van de test, heb ik een sterk gevoel dat het een meisje wordt... Raar hoor, zo'n gevoel. Lijkt me ook heel erg leuk, zo'n meisje! Ik heb verder nog geen kindjes.

Groetjes

bij mij zou het de vorige keer een jongen worden, dat zei mijn gevoel ook sterkt en het klopte.
Nu zou het weer een jongen zijn en eigenlijk denk ik dat ook.. Ben wel heel benieuwd! T maakt ons ook helemaal niet uit!

groetjes

De vorige keer zei de voorspelling dat het een jongetje zou worden, mijn voorgevoel was ook een jongetje en het klopte dus, want we hebben nu een zoontje.
Van deze voorspelling weet ik het nog niet, want op de ene site staat dat we een jongetje krijgen en op de andere site staat dat we een meisje krijgen. Tja meer keuzes zijn er ook niet hé hahahah.
Zelf heb ik nu heel erg het gevoel dat we een meisje krijgen

Liefs marielle

De vorige zwangerschap zou een meisje worden en het is een meisje geworden en nu word het volgende de chinezen weer een meisje.
Lijkt me echt geweldig een meiden gezin dus als het zo is kan ik mijn lol niet op.
groetjes jet

Hoi,

Bij de eerste voorspelling zou ik een meisje krijgen en dat werd een jongen.
Bij mij klopte het juist niet.
Mijn voorgevoel zij wel een jongen.

Nu zou ik weer een meisje volgens de kalender moeten krijgen en mijn gevoel zegt een meid.

Terug
Bovenaan