Chinese voorspelling van geslacht...

Ik dacht is wel leuk om te kijken wat de voorspelling zegt, en of die gelijk heeft!

Bij ons zou het dan een meisje zijn.. Ben benieuwd of het zo is, heb wel zo'n voorgevoel maar over 9 weken komen we daar wel achter(als het dan te zien is) haha.

Groetjes daphne 11w

Bij ons wordt het een jongen (volgens de voorspellingen). Erg leuk, we hebben al een dochtertje.

Maar bij ons zien we pas of het klopt over +/- 30 weken. Wij willen het niet weten.

X Suus

Volgens de voorspellingen zou het een jongentje worden!!

Maar goed, we moeten eerst woensdagmiddag de 2e echo afwachten in het ziekenhuis!
Zie er vreselijk tegen op i.v.m. een eerdere miskraam!!

Hi,

Bij de vorige was de voorspelling een meisje... en wij hebben toch echt een zoon, haha!

Dit keer wordt het een jongen volgens de voorspellingen... we wachten gewoon netjes tot de 20 weken echo.

Gr. Tamara.

Bij ons zou het een jongetje moeten worden volgens die tabel.
Dat denk ik zelf ook, waarom weet ik niet is een voorgevoel. Maar het maakt ons natuurlijk niks uit, zolang het gezond is.

We wachten maar af tot de geboorte!!

Bij ons zou het volgens de chinese kalender een meisje worden. Maar bij beide kinderen was precies het omgekeerde waar, dus het zal wel een jongetje worden, hahahaha!
Bij de eerste 'wist' ik dat het een meiske werd. Bij de 2de vond ik de zwangerschap zo anders dat ik dacht dat het een jongen werd. Dat klopte allebei.
Maar nu......heb ik geen idee... met de 20 weken echo gaan we het wel vragen. Ben benieuwd!

Mijn dochter zou volgens de voorspellingen een jongetje moeten zijn. hahaha

Deze keer zegt de voorspelling een meid maar dat merken we wel bij de geboorte. We willen het graag een verassing houden.

Gr. Joyce

bij mij klopt ie niet, volgens de voorspelling een jongen, conceptie april, leeftijd 23.

Maar...ik was vlak voor de ovulatie jarig, dus misschien is ie een beetje in de war haha, als ik namelijk leeftijd 22 invul, staat er wel meisje...

(we hebben een pretecho gehad, waar bleek dat het een meisje is!)

Wel grappig hoor!!
Groetjes

Terug
Bovenaan