chips vit k en d vergeten

ben gewoon gisteren vergeten om om de vit k en vitamine d te geven.... voel me echt zo stom.........

zou dit kwaad kunnen????????

oww wat voel ik me lomp zeg jeetje kan wel janken,,,

nee hoor! Als je het maar geen weken achter elkaar vergeet is er niets aan de hand ;-)
Ik heb het aan zowel de vk als de kraamhulp gevraagd toen ik van bv overging op fv en zat de klungelen met de hoeveelheid fv. Er is helemaal niets aan de hand als ze een paar dagen zonder gaan.

nee hoor! Als je het maar geen weken achter elkaar vergeet is er niets aan de hand ;-)
Ik heb het aan zowel de vk als de kraamhulp gevraagd toen ik van bv overging op fv en zat de klungelen met de hoeveelheid fv. Er is helemaal niets aan de hand als ze een paar dagen zonder gaan.

Volgens miji kan het inderdaad helemaal geen kwaad, het is gewoon een extra aanvulling. Ik heb het bij allebei mijn kindjes eigenlijk helemaal niet gegeven (om de stomme reden dat ik het ook gewoon vergat en dan het flesje weer kwijt was) maar ze hebben er allebei niets aan overgehouden hoor! En wel bv gegeven en in de fv zit het volgens mij allebei, dus ik zou me er zeker niet druk om maken!
Succes in elk geval met alles!

Vroeger werd er toch ook nooit vit k en d bijgegeven en er zijn hele generaties gewoon groot mee geworden. Tegenwoordig wordt het allemaal zo verschrikkelijk overdreven. Ik zou me er niet al te druk over maken als ik jou was...:)

Terug
Bovenaan