Chique meisjesnamen

Dag allemaal,

Wij komen er maar niet uit! Jongensnamen hadden we genoeg, meisjesnamen daarintegen helemaal niet!!! Wie wil ons helpen met het zoeken naar een leuke meisjesnaam.

Ik vind een chique, zo'n hockey naam hihi wel leuk. Hopelijk weten jullie nog iets leuks!
Alvast bedankt!

Groetjes Vanes

Humm, bedoel je zoiets als Charlotte, Lotte, Annelies.

Trouwens wat vind je van Aliece (spreek je uit als Aliese, naam die zeer weinig voorkomt maar wel erg leuk is), Elisa, Alice (spreek je uit als Ellis).

De naam Morgan (zo spreek je het ook uit, weet, het is een kleding en een auto merk, maar komt ook als meisjesnaam voor)

Of Joanne (de engelse naam van Johanna)

Ben benieuwd of het erbij zit wat je zoekt, een naam is net zoiets als een huis kopen, je ziet het en bent er gelijk verliefd op. Vond het ook erg moeilijk om een naam te verzinnen maar ben er inmiddels uit.

Gr.

Hoi,

Wat vind je van

Karlijn
Lieke
Emma
Roos
Fleur
Floor
Annabel
Celine
Esmee
Lara

Voorbeeldjes van wat ik chique (hockey) namen vind.
Tis niet helemaal mijn smaak maar als ik hieruit zou moeten kiezen koos ik voor Roos of Annabel.

Liefs, Billie
Oktober 2008 forum

Bedankt allemaal voor het meedenken!

We zijn er als het goed is uit hoor! We hebben dan toch een naam gevonden! Volgens mij uiteindelijk niet echt een hockeynaam, maar wel een waar we meteen verliefd op waren! Het klinkt ook goed bij de achternaam en dat is ook wel belangrijk.

Omdat we het nog even geheim willen houden, krijgen jullie de naam later te horen! (je weet nooit welke bekenden er op dit forum zitten hihi)

Nogmaal bedankt! Groetjes Vanessa

quote: chrissie28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2008 20:03:45'));

Hoi, hoi

Wat denk je van Germaine of Germayne  ( je zeg sjermene of sjermijne)
vind ik erg mooi!!

Sterkte met het zoeken

gr christina

ik ken 2 negeriode mannen die zo heetten... :D

Terug
Bovenaan