chiropracite

Ik ben bevallen met de tang, heb een gezonde zoon gekregen maar al snel merkte ik op dat hij zich ging overstrekken. Ik heb dit bij het cb gevraagd en die zei ga maar naar babymassage dat zal hem goed doen. Mijn zoontje die had namelijk ook een plat achterhoofdje, spugde zo nu en dan en sliep enorm slecht, ik moest hem echt inbakeren anders sliep hij niet. Bij een paar keer babymassage te hebben gedaan zei mijn lerares volgens mij moet je met hem naar een chiropractie. Dit heb ik toen ook direct gedaan en wat bleek nu mijn zoontje van 5 maanden z'n bindweefsel zit helemaal vast bij zijn schouders en onder in zijn rug zit het muurvast. Daardoor kan hij bepaalde bewegingen niet doen, en dit kan leiden tot slecht slapen, plat achterhoofdje, overstrekken, schrikken, enz. Hij moet volgende week weer heen en als het goed is dan is dat de laatste keer. Ik wou dat ik dit eerder wist.
 
wat kunnen mensen er af en toe naast zitten he.
uit je berichtje klinkt in ieder geval dat het weer goed komt!
Sterkte.
Verdwijnt zijn platte hoofdje vanzelf weer of moet je hem daarin wel sturen. begin daar in dat geval vroeg mee, mijn dochetr had een voorkeurshouding en hoewel we bij 2 1/2 maand al zagen dat haar hoofd scheef groeide, en er gelijk naar gehandeld hebben heeft ze nog steeds een ietwat scheef hoofd..valt niet op, maar ik zie het wel!
groetjes ciska
 
Hoi,
Mijn zoontje overstrekte ook heel erg. Ben ook met hem bij chiropractor geweest en dat is inderdaad heel goed gekomen. Ik was er vroeg bij, signaleerde dat hij een voorkeurshouding had, maar zijn hoofdje was er nog niet door afgeplat. Hij is er erg ontspannen van geworden. Moet er zelf heel erg last van gehad hebben.
Hij heeft 6 behandelingen gehad en 't was een wereld van verschil. Je kunt er beter al bij zijn voordat hij een afgeplat hoofdje heeft. Sommige therapeuten behandelen kinderen pas vanaf 4 maanden ofzo, maar die van ons deed het al bij kinderen vanaf 1 week. En echt heel voorzichtig! Mijn zoon was bijna 3 weken toen hij voor het eerst ging en daar ben ik nog steeds heel blij om.
Als je behoefte hebt aan lotgenotencontact, zou je eens kunnen kijken op www.kiss-kinderen.nl. Zomaar een tip...
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan