chiropractie

Ik ben bevallen met de tang, heb een gezonde zoon gekregen maar al snel merkte ik op dat hij zich ging overstrekken. Ik heb dit bij het cb gevraagd en die zei ga maar naar babymassage dat zal hem goed doen. Mijn zoontje die had namelijk ook een plat achterhoofdje, spugde zo nu en dan en sliep enorm slecht, ik moest hem echt inbakeren anders sliep hij niet. Bij een paar keer babymassage te hebben gedaan zei mijn lerares volgens mij moet je met hem naar een chiropractie. Dit heb ik toen ook direct gedaan en wat bleek nu mijn zoontje van 5 maanden z'n bindweefsel zit helemaal vast bij zijn schouders en onder in zijn rug zit het muurvast. Daardoor kan hij bepaalde bewegingen niet doen, en dit kan leiden tot slecht slapen, plat achterhoofdje, overstrekken, schrikken, enz. Hij moet volgende week weer heen en als het goed is dan is dat de laatste keer. Ik wou dat ik dit eerder wist.
 
Ja dat kan ik me goed voorstellen, aan de andere kant je bent er nu nog steeds vroeg bij hoor. Hij is pas 5 maanden. Is dit wat ze het kiss syndroom noemen?
 
hoi sandra
Ja wat is dat toch jammer he dat je daar dan zo laat pas achter moet komen. Ik ben in december vorig jaar bevallen van een zoontje (ook met de tang echt afschuwelijk) en hij krijgt al vanaf 3 maanden oud iedere week fysiotherapie , er zijn fotos gemaakt in het ziekenhuis maar ze kunnen niets vinden. Klachten zijn rechterschouder heel erg optrekken en sterke voorkeurshouding, overstrekken, in het begin heel veel huilen en onrustig slapen de eerste maanden.. Gelukkig gaat het nu stukken beter, hij kan kruipen en bijna zitten en strekt daardoor beter, maar het blijft lastig en hij zal tot zijn eerste jaar fysio blijven krijgen
en moeten we eraan blijven werken met allerlei oefeningen. zo zie je wat zo'n "bevalling"in mijn geval dan aan kan richten ...
ik wens jou veel sterkte & sukses met je zoontje en hoop dat je eruit komt.
groetjes
 
Terug
Bovenaan