chiropractor

Ik loop al een jaar bij de chiropractor voor scheve bekken. Als ik daar dus niet heen ga dan heb ik erg last van me onderrug.
De verloskundige had aangegeven dat ik daar gewoon tijdens mij zwangerschap naar toe kan gaan. Dus heb ik dat ook gedaan.
De chiropractor vertelt dat ik zwanger ben, en hij heeft daar een speciaal programma voor. Normaal gesproken kraakt/manipuleert hij mijn bekken etc. zodat het weer recht staat. Nu krijg ik van diverse mensen te horen, dat het ook gevaarlijk kan zijn, omdat je je vruchtwater kan verliezen en je bevalling kan opwekken.

Wie heeft hier ervaring mee? Ik kan me niet voorstellen dat dit ook echt zo is.

Groetjes Martine
 
Hoi
Ik heb hier geen ervaring mee, maar als een de verloskundige en de chiropractor zeggen dat het kan. Lijkt het mij goed omdaar naar te luisteren. Zij hebben er voor geleerd en als er inderdaad een speciaal programma voor is. zou ik het gewoon doen. En het is voor jouw ook prettiger ivm met pijnklachten.

Succes ermee
groetjes Mamawil
 
Ja dat denk ik ook. Ik zou proberen vertrouwen te hebben in hun deskundigheid...

Maar kan me je twijfel voorstellen, je wilt gewoon geen enkel risico nemen!

 
Nee precies, daar moet je toch niet aan denken dat er iets vreselijk zou gebeuren. Ik wacht het wel af, en ga inderdaad maar af op mijn gevoel en de raad van de deskundigen.
 
Ik heb ook altijd veel last van mijn rug, nek en schouders. Ik ben gewoon doorgegaan met de chiroprakter tot ik het te ver rijden vond. Kan absoluut geen kwaad hoor. Ze zijn wat voorzichtiger omdat je spieren ook wat slapper worden door de zwangerschap heen. Ik zou zeggen gewoon gaan!

Groetjes Supertje (maartclub)
 
Terug
Bovenaan