Chlamadia

A

Anoniem

Guest
wat is chlamadia als ik vragen mag!!!!
kan dat kwaad als je zwanger wil worden .
aub help me

wat is dat??? weten sommige meiden nou niks over sexuele voorlichtingen??

Kijk op www.soa.nl daar staan alle soa's omschreven en hoe schadelijk het kan zijn!

Het kan zeker schadelijk zijn voor als je zwanger wilt raken want het tast je eileiders aan als je het niet optijd geneest.

Sorry hoor, maar ik dacht echt dat die reclames op tv wel genoeg vertellen.

Nou MoMo, wat een reactie zeg!!!! daar steun je anoniem niet echt mee....maar je hebt gelijk dat het je eileiders aantast en het kan leiden tot onvruchtbaarheid!!! dus anoniem laat je testen op chlamiyia......gewoon via je huisarts...succes!!!

hoi, ik heb deze soa 3 jaar geleden ook gehad. Echt heel naar natuurlijk was het mijn eigen schuld moet je het maar veilig doen...maar ik dacht dat overkomt mij niet, maar helaas toch wel. Ik was er volgens mijn ha vlug bij. Maar nu zijn wij (3 maanden) bezig voor een kindje en het spookt af en toe toch wel door mijn hoofd hoor!! Ik hoop dat ik er inderdaad op tijd bij was toen...De toekomst zal het uitwijzen.

Sterkte

Chlamydia komt (helaas) vrij veel voor, ook ik heb deze soa gehad! Je moet inderdaad je snel hierop laten testen, want inderdaad in het ergste geval kun je er onvruchtbaar door worden. Omdat ik al anderhalf jaar bezig ben heeft het ook heel vaak door mijn hoofd gespookt maar heb 6 weken geleden kijkoperatie gehad (ivm zwangerschapswens) en gelukkig was alles goed.
Dus anoniem ik zou zeggen leg het voor aan je huisarts en laat zsm bloed afnemen.
Sterkte

Laat je inderdaad testen! Ik ben twee jaar gestopt met de pil en toen ik de 1e keer naar de dokter ging, omdat ik nog steeds niet zwanger ben moest ik eerst bloed laten prikken om te kijken of ik geen Chlamydia had. Gelukkig heb ik dat niet, maar je kunt er onvruchtbaar van worden. Succes!

Terug
Bovenaan