Chloë 3 jaar!!

Ja ja, gisteren was het alweer 8 juli en dus de verjaardag van Chloë. Uiteraard wilde deze mama er een heel feest van maken dus het was een erg drukke dag met heel veel kado's!

Het is ontzettend leuk om te zien dat ze er steeds meer van snappen. Van ons heeft ze een fiets gekregen waar ze al een paar weken naar uitkeek.
Trots fiets ze rondjes door de tuin en speelt ze tussendoor met de andere kado's wat ze heeft gekregen. Hier kwamen voornamelijk dora spulletjes tevoorschijn uit het inpakpapier..
Ook heb ik toen ze gisteravond sliep een deel naar zolder gedaan omdat het echt teveel was allemaal, en tot nu toe heeft ze nog niet gevraagd naar die spullen..

Jammer genoeg krijg ik geen foto's erop dus helaas..

Groetjes Pally (die nu nog aan het bijkomen is )

Hartelijk gefeliciteerd !!! Met je kleine grote meid! Inmiddels zul je wel bijgekomen zijn van de drukte.

Poeh poeh, ja, het gaat echt hard zeg! Al twee jaar geleden dat ik 'r heb gezien in Klein Zwitserland in Tegelen! Inderdaad jammer dat er nu geen foto's geplaatst kunnen worden. David is over een aantal weken ook alweer aan de beurt, moet me langzaam eens gaan voorbereiden.

Groetjes Sascha, mama van David en Lotte.

Terug
Bovenaan