Chocolaatjes

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden was hier het onderwerp hoe jullie hebben verteld dat je zwanger was. Sommigen hadden het over chocolaatjes met blauwe en roze muisjes. Nu wilden wij ook deze chocolaatjes gebruiken, alleen kan ik ze nergens vinden. Dus waar hadden jullie ze gekocht?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jo

Hoi,

Bij Jamin kun je ze ook kopen, en ik las ook bij de Hema (ik heb ze daar zelf nog nooit gezien)
Ik wil zelf ook zoiets doen, en dan voor mijn andere kinderen als tractatie op school wanneer ze een broertje of zusje hebben gekregen.
Nu wordt dat wel een dure bedoening, en heb ergens gelezen dat je ze ook makkelijk zelf kan maken.
Gewoon chocolaatjes; bijv. van die cups met een papiertje eronder, heel even in de oven of magnetron en gelijk de muisjes erop strooien, koel wegzetten en ze zitten vast.
Je kunt dit ook met bijv. scholiertjes oid doen.

Je kan het ook van tevoren zelf maken met soesjes en die dan invriezen (van vriendin gehoord)
Chocola smelten, soesje erin dopen en erna in muisjes, dan invriezen. Kan je per zoveel doen, zodat je er precies genoeg hebt per kraambezoek.
En anders inderdaad bij een luxe (banket)bakker.
Succes, groetjes

Terug
Bovenaan