Chocolade

Meiden,

wat lees ik toch over chocol. Weten jullie dat jullie daar hele dikke
billen en buiken van krijgen. Oja dat een dikke buik is de bedoeling.

Maarre zoals het nu gaat zijn jullie al tien kilo aangekomen voor de
zwangerschap, kan je na de geboorte zeggen, ik ben door het zwanger
worden en zijn 25 kilo aangekomen.

Mmmm klinkt niet aanlokkelijk.

Nou meiden geniet er van en ik wacht nog steeds op jullie.

Dikke kus en knuf.

Miep

hahahaha dik WORDEN lukt niet meer dat BEN ik al
Nou ja dik.....weeg 77 kilo en ben 1.65m.....mmm ben lekker mollig dan hihi.
Dik is niet goed maaaarrrr ik loop elke dag 5 km!!!!!! Jaja, en dat ene keertje chocola...mmm neuuhh dat gaat nog wel hoor.
Heb jij dan niet een verslaving? Ik roken en chocola. Verder geen slechte dingen, goed he????? Nou ja roken is helemaal niet goed eigenlijk.........

X Costa

Hahahah,

ik ben net als jij mollig enne ik hou zeker heel veel van chocolade. Het was echt als grapje bedoeld hoor, want virtuele chocola maakt je helemaal niet dik. Ik probeer nu wel van de chocola af te blijven. Ik ben anders zo aan het stapelen met die zwangerschappen, bij de vorige zwnagerschap was ik ookiets aangekomen en dat is er niet helemaal weer af gegaan. Dus nu probeer ik er toch wel heel erg op te letten.

Maar hier 'eet' ik gewoon een hapje met jullie mee.

Geniet ze.
Miep

Hmmmm, virtuele chocolade, dat scheelt vast ook lelijke puistjes Maar de voldoening is toch ietsjes minder hoor, straks toch maar langs het echte chocoschap in de winkel.

Lieve Miep,

Ik moet natuurlijk ook reageren, als echte cocolist zoals Jeanette mij al noemt... Maar echt dit kun je ons niet ontzeggen hoor!! Dit hebben we nodig in deze strijd om de zaadjes en de eitjes... Jullie hebben die strijd al gewonnen gelukkig!!!
Van alcohol wordt je ook dik en dat drinken we nu natuurlijk niet. En...van chocola wordt je gelukkig. Verder eet ik echt ook wel gezond hoor! En slik mijn foliumzuur-pillejes en beweeg ook voldoende omdat ik er al wel rekening mee houdt dat ik waarschijnlijk ook de aanleg wel heb om errug dik te worden en niet alleen mijn buik wanneer ik zwanger zal zijn. Doe nu best al wel wat voorwerk maar die chocolade houdt me wel op de been. (valt allemaal wel mee hoor maar ik kan er echt niet zonder....rook niet en drink niet dus ach...).
Heb vanochtend nog weer van die heerlijke kinder-reepjes (die gevulde reepjes met een laagje koek, van de aldi...) zo heerljk. De doos is nog dicht maar wanneer hij 1x open is.... Probeer zo eerst een banaantje te eten.

Groetjes Ineke

hehehe jaja en weet je wat er nou van komt?????? Dromen!! Jaja, droom ik dat ik in de supermarkt sta en dat er uit de meeste verpakkingen de chocola eruit is gehaald!!! oeiii, dat is een serieuze zaak natuurlijk.....
Maar gelukkig waren er nog een paar die wél gevuld waren....
En zo gaat ons chocolade verhaal verder en verder....
hihi. Ben vandaag naar de gyn geweest voor de follikelmeting maar ga er ff een apart stukkie over schrijven. (onder het genot van..........)

x Costa

Hallo chocofreaks.

Hier is er nog eentje.
Was een tijdje wat minder door het zwanger zijn.
Had toen meer behoefte aan zout, Maar na mk begint het toch weer terug te komen.
Eigenlijk een beetje jammer, want is niet goed voor mijn lijntje.
Die is de laatste tijd toch niet super.
Had er elke keer een excuus voor, maar probeer er niet te veel aan toe te geven nu.

AHUM. Heb vandaag choco ijs op en een heerlijke choco mousse.
MMMMMM echt heerlijk.
Moet toch kunnen voor 1 keer.

PV

Terug
Bovenaan