CHOCOLADECAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallooooooooo!!!!!!!!!!!

Iedereen die cake er aan het aftrainen hihi!!
Jeetje zeg wist niet dat het halve forum dol op cake was!! Maar het was errug gezellig hoor moeten we vaker doen maar dan om iets te vieren!!
Leuk om jullie reacties te lezen!!
Net terug van werken en dit is weer even een aagename afleiding dan.
Gisteren mijn NOD en nog steeds niet ongi. Ook gisteren dus ff getest had toch de kriebels en oei zo zenuwachtig om te kijken dan.
Snap nu ff mijn eigen lichaam niet meer soms misselijk verder niks.
Nu bedacht ik me echter stel dat ik mijn ei later had dan ik dacht dan is het nu zo ongeveer een week a anderhalf geleden dat ik mijn ei had. En als deze bevrucht is nog niet zo lang aanwezig in mijn lichaam bevrucht en al. Kan het dan ook zijn dat het hcg hormoon gewoon nog niet te meten was?????
Bij mijn vorige zwangerschap nl ook eerst 2 testen gedaan en die waren nega en bij nr 3 wel positief.
Het valt ook allemaal niet mee al die info advies en ervarinegen van iedereen soms verwarrend voor mijn hoofdje!!

Nou fijne avond eb bedankt dat jullie mijn cake zo lekker vonden.
Liefs nathalie

Hihi..

Hij was super lekker..en ja we moeten hem er weer af sporten..
Dus de rode duivels zijn nog steeds niet op bezoek geweest..
Wie weet..komen ze wel helemaal niet..dat zou natuurlijk het allerleukste zijn..zomaar in de 1e ronde..

Je hebt dus al een kindje zoals ik in dit verhaaltje begreep?

Fijne avond..

Liefs

Hoidiehoi

Heb toch maar besloten het bij die van jou te laten. Dus heb er niet zelf ook een gebakken. Heb wel spijt, maar is beter voor de lijn.......

Ik vroeg me dat eigenlijk ook af. Je hebt het nog niet over een kindje gehad toch??
Dusse en?

Nog steeds geen duivels ook dus......hmmm kl*^*te zeg!!!!
Ik duim nog steeds voor je hoor!!!!

Liefs Annet

Hoi nathalie,

fantastisch die chocoladecake!

Maar vroeg me af hoe het nu met je ging?
Nog steeds geen ongi hoop ik??

Qua hormoon is het over het algemeen wel meetbaar als je je NOD hebt gehad, maar er zijn ook vrouwen die hun hele zwangerschap negatief testen, of inderdaad pas veel later!
Hoop het voor je!

Heb ook dezelfde vraag als de andere meiden : vorige zwangerschap ???

Groetjes,
Aimee

Terug
Bovenaan