chris blijft kwakkelen

Vorige week vertelde ik dat Chris ziek was. Dat is nu twee weken geleden dat dat begon. Inmiddels antibiotica achter de rug.
Koorts is weg, hij is wel weer aan het spelen enz
Toch eet hij nog praktisch niets...geen brood, geen fruit, geen groente..
hooguit een hapje van een koekje of appel over een hele dag....

Hij drinkt geen sap, limonade, water enz.
In zijn bed geef ik hem een fles friso 3 en dat gaat tussen de middag soms op (200 cc)
en dan krijgt hij die 's avonds ook en nog eentje in de nacht...

maar dat is alles wat er op een dag in gaat. qua vocht genoeg, maar qua vitamines...komt er echt niets aan...hij is ook afgevallen, is snel moe, ziet er bleekjes uit, maar ook wel tierig..
gisteren opeens weer een flinke diarree broek, vanmorgen ook...
maar ja, echt heel ziek is hij niet meer, meer in slechte conditie zeg maar...

wat zouden jullie doen

Pascal mama van Chris

Moeilijk... wij hebben ook net zo'n periode met Sara gehad, dokter zei dat er een buikvirus rond ging.
Drinken doet hij nog redelijk dus, ondanks dat het melk is en je geeft nog flessevoeding lees ik dat is mooi want daar zitten iig vit en mineralen in.
Tja wat is wijsheid....plast hij nog voldoende? Ik zou dit zelf nog over het weekend aan durven te zien en als het maandag niet beter wordt langs de dokter gaan.

Eten doet Sara overigens nog steeds slecht, terwijl het enorme innemer was, ze eet nu nog geen half broodje op een dag maar ze drinkt wel weer. En gewicht raken ze heel snel kwijt Saar was na een week bijna een kilo kwijt en er zal misschien nog wel wat af gaan gezien haar eetgedrag.
Zolang hij fierig, alert blijft en plasluiers blijft houden heb je het nog onder controle...maar blijft hij diaree houden of gaat hij er bij spugen of krijgt ie weer koorts, sowieso aan de bel trekken.
Succes!!!

Ik zou denk ik nog even voor het weekend naar de huisarts gaan, beter dan in het weekend bij de huisartsenpost.

Jij kent je kindje het best dus als je het niet vertrouwd gewoon even gaan.

Beterschap en een dikke knuffel
Liefs sandra

Hoi,

Wat een gedoe met de kleine man. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Vorige week ging het precies eender, niet meer eten, klagen van pijn in oor en keel, hoesten als een oude vent en koorts. En uiteindelijk er ook nog spruw bij, dit was waarschijnlijk de grootste boosdoener dat ze niet meer wilde eten of drinken. Nu na een kuurtje Dactarinegel is het zo goed als weg en eet en drinkt ze weer lekker. Hier was het dus gelukkig maar een korte dip, toch is ook Tess best afgevallen, in gewicht weet ik het niet, maar haar kleertjes zijn wele rg ruim.

Succes met de kleine man,

Liefs Nanda

dat is zeker heel vervelend. Ik zou het het weekend nog aankijken en als er geen verbetering komt maandag de huisarts weer bellen. Gelukkig drinkt hij nog wel goed.

Veel beterschap gewenst en hopelijk knapt hij snel weer op.

Groetjes,
mv Tijs

Ben gisteren met Chris naar de huisarts geweest. Zij denkt toch aan een hardnekkig virus....zag wel dat hij niet in goede doen was, maar toch aankijken en goed in de gaten houden. Longen, keel, oren e.d. waren nu schoon.
We kunnen gewoon met hem op vakantie zitten toch in Nederland, maar ik ga ervan uit dat hij iedere dag een beetje sterker wordt. Zijn conditie is flink achter uit gegaan.
Hij valt eerder, huilt dan ook eerder (of snikt zachtjes eigenlijk) maar hij is ook hele grote periodes vrolijk...zolang zijn knuffel maar in de buurt is en zijn speen.
Die zijn wel opeens erg belangrijk voor hem.
We zien het wel....

Pascal

Terug
Bovenaan