chris ziek

Chris is sinds vorig weekend ziek. Het begon met 39 koorts en een zeehonden hoest en een schorre stem. Vanaf woensdag is zijn koorts gezakt, maar hij blijft zo lamlendig.
Hij drinkt hooguit 200 ml per dag! Sinds zondag...eet niks...maar dan ook echt niks..

Hij slaapt onrustig en is moe, moe , moe...

pfff mijn man is nu net 4 dagen naar Assen (T.T.) en ik sta er dus alleen voor met de   drie mannen. Zit nu erg te twijfelen of ik morgen toch maar even naar de huisarts zal gaan voordat het weekend begint...

We gaan morgenmiddag met 5 moeders naar de Goudvis (dat is een erge leuke speeltuin in de kop van noordholland...) dus zit te twijfelen wat ik met Chris moet.
Kan ik wel weg...koorts is gezakt, maar het mannetje is echt nog niet lekker

Maar ja...er zijn ook 2 broertjes wie ik beloofd heb met alle andere kinderen naar die speeltuin te gaan en daarna op het strand een patatje te eten....

dillema....
nou, ik ga nog effe denken wat ik zou doen...dokter? speeltuin?

Pascal

Wat vervelend dat hij al zo lang ziek is!! Hij heeft het echt flink te pakken hoor. En wat je zegt; een dillemma.

Je hebt natuurlijk 3 kindjes en  aan de andere twee  kun je moeilijk verkopen dat het nu niet door gaat. Om Chris mee te nemen is wellicht niet zo slim, omdat hij er erg weinig aan zal hebben als hij zich nog zo ziekjes voelt. Maar hij wil natuurlijk alleen maar bij mama zijn, juist omdat hij zich niet lekker voelt, dus is wellicht hem naar familie of vrienden brengen ook geen optie! Ik zou zo 123 ook niet weten hoe of wat. Als hij zelf heel graag wil, zou ik hem wel gewoon meenemen. Jij kent hem het beste en weet wat goed voor hem is. Succes morgen en het weekend!! Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt!

Groetjes Fonske

Hoi Pascal,

Als ik in jou situatie zou zitten zou ik thuisblijven.
Als ik niet lekker ben, dan wil ik het liefst thuis zijn en niet op pad en een intensieve dag hebben met veel indrukken.
Voor je andere 2 zoontjes is het natuurlijk een tegenvaller, maar zo leren ze misschien wel om rekening te houden met hun 'zieke' broertje en leren ze ook met teleurstellingen om te gaan. Ze zullen in hun leventje nog vaak teleurgesteld worden(HELAAS) en daar moeten ze toch mee leren omgaan. En er komt vast een dag dat jullie alsnog daarnaar toe kunnen gaan, toch??
Ik weet niet hoe oud de andere 2 zoontjes van je zijn, misschien nog te klein om te begrijpen dat je niet kunt omdat Chris ziek is (geweest) en ik weet ook niet hoe ver je van die speeltuin af woont, maar goed...dit zou ik doen!!!

Groetjes en succes met je keuze!

Hoi,

Ik zou in ieder geval even langs de huisarts gaan. Niet zo het weekend in gaan. Zeker niet als je er alleen voor staat. Ben nl niet zo te spreken over de huisartsenpost. Je eigen huisarts kent Chris toch beter.

Over het weg gaan: Dat kun je zelf het best inschatten denk ik.

Sterkte, en beterschap voor Chris
Groetjes, Cathy

ben net bij de huisarts geweest. Antibiotica mee...er zat werkelijk overal snot...
oren waren helemaal vol, keel rood, het snot liep zo door zijn keeltje..
ook zijn longen waren rommelig, dus nu een kuur

Chris gaat zo naar mijn moeder, dat is voor hem heel vertrouwd en die twee hebben een hele speciale band met elkaar. Hij heeft daar zijn bedje staan, heeft dus een heerlijk rustig middagje met heeeeel veel aandacht van oma.
Ik ga met de oudste twee naar de Goudvis speeltuin en blijf daar alleen niet eten met de rest, dan ben ik weer terug bij Chris. De twee jongens kunnen wel blijven en rijden met een vriendin mee terug...

Dus op deze manier is het voor alle mannetjes een goede oplossing

En Chris..die moet ik goed in de gaten houden, want hij heeft te weinig vocht, het is nog voldoende maar moet nu wel gaan drinken, dus hij mag de hele dag ijsjes eten, dat doet hij de hele week al en dat is de enige manier om vocht naar binnen te krijgen. In zijn slaap een fles geven, dat werkt ook een beetje...en zo hopen dat hij door de kuur weer wil gaan drinken.
Maar mama let goed op op haar kleintje, dus dat komt goed.

En het is nu zomervakantie, dus dat gerace naar school is ook klaar!
HEERLIJK!

Terug
Bovenaan