chris

Hallo,
Weet even niet waar ik mijn vraag neer moet zetten, dus bij deze hier maar even.
Heb een bugaboo en 1 van de banden is nu lek. Heeft iemand enig idee of je deze kunt plakken? Of is het mogelijk om ergens (en zo ja waar) een nieuwe band te bemachtigen?
 
Hoi Chris,

Wij hebben een tijd terug een klapband gehad met de bugaboo, die was dus echt niet meer te plakken, hahaha! Maar ik heb toen bugaboo opgebeld en ze stuurden een nieuwe binnenband op, binnen een paar dagen had ik hem in huis en het kostte me niets.

Je kunt trouwens de banden gewoon plakken of even bij een fietsenmaker laten plakken hoor! Die verkopen (meestal) ook gewoon van die kleine bandjes en trouwens ook van die ventieldingetjes voor je fietspomp.

Groetjes,

Lein
 
Hoi Chris,

Je kan hem idd plakken. Wij zaten afgelopen vakantie in griekeland en je raad het al na lekker gewandeld te hebben een lekke band en ga daar maar eens een nieuwe halen. Na lang zoeken hebben we plakspullen voor de fiets gekocht en de band geplakt. Dat ging heel goed.
Je kan bij bugaboo soms ook gewoon doorgeven dat hij lek is en krijg je een nieuwe is met veel onderdelen hoor ik altijd dus misschien ook wel met de bugaboo.

En op marktplaats kan je soms wielen kopen tegen een zachtprijsje.

Groetjes
 
Hallo,

Ik heb het ook een keer gehad.
Je moet bij de fietsenmaker een speciaal ventiel halen om de band op te kunnen pompen. En je kunt hem gewoon plakken als een fietsband.

Succes
 
Hoi, bedankt voor jullie reacties. We krijgen van bugaboo een nieuwe binnenband, maar hebben alvast een binnebandje gehaald bij de fietsenmaker. Het is nu natuurlijk veel te lekker weer om binnen te blijven.
Toppie service van bugaboo overigens!
 
Terug
Bovenaan