Chromosoom onderzoek

<p>Hoi!!</p><p>Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met het chromosomen onderzoek bij partner en jou zelf. Dit is ons aangeboden omdat wij dit jaar twee miskramen hebben gehad. Wij hebben al een dochter van 3 jaar en ben nu 13 weken zwanger. Wij twijfelen of we alles willen weten en wat zou er allemaal uit kunnen komen?!?!</p><p>liefs!</p>

Bedoel je de nipt.
Deze hebben wij wel uitgebreid gedaan en wij vonden het fijn om te weten dat er geen afwijkingen te zien waren. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Het kan ook veel stress opleveren door het wachten al viel dat bij ons ook mee ze zeggen 2 weken bij ons was het binnen 6 dagen. Of als er natuurlijk geen goede uitslag uitkomt.

Bedoel je de nipt.
Deze hebben wij wel uitgebreid gedaan en wij vonden het fijn om te weten dat er geen afwijkingen te zien waren. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Het kan ook veel stress opleveren door het wachten al viel dat bij ons ook mee ze zeggen 2 weken bij ons was het binnen 6 dagen. Of als er natuurlijk geen goede uitslag uitkomt.

Bedoel je de nipt.

Bedoel je de nipt.

Hoi! 

Ik bedoel een bloedtest bij mij en een bloedtest bij mijn partner. Dan worden alle chromosomen gecontroleerd in te veel, te weinig of verkeerde volgorde. Wat bij ons niet tot uiting is gekomen en bij onze dochter ook niet. 
De nipt test heb ik gister gedaan. Nu wachten op de uislag. Maar testen ze niet op alle chromosomenen.

Hoi, wij hebben dat in het verleden wel gehad omdat bij mijn miskraam een chromosomen afwijking bij het kindje was gevonden maar bij ons was toen alles goed. Ik snap dat het eng is maar ik persoonlijk zou het toch heel fijn vinden om vooraf te weten als er iets niet goed is. Succes!

Terug
Bovenaan