<p>Dag allemaal,</p><p>Binnen 2 1/5 jaar vijf keer zwanger geweest, allemaal vroegtijdig afgebroken rond 6 weken. In NL allemaal onderzoeken gehad, ook middels een professor in het AMC, maar er mankeerde mij niets zeiden ze. Het voelde niet goed, ben naar een kliniek en Duitsland gegaan en die geloofde die pech niet. Na een relatief simpel onderzoek zijn ze erachter gekomen dat ik ‘chronische endometritis’ heb, een ontsteking aan mijn baarmoederslijmvlies en een fikse ook! Ik ben nu bezig met de tweede antibiotica kuur, de eerste was helaas niet voldoende. Nu goede hoop dat deze kuur de onsteking weg zal nemen en dan is mijn baarmoeder klaar voor een nieuwe zwangerschap. Zijn hier meerdere dames bekend mee? <br /><br /></p><p>Ik ben heel erg verdrietig geweest dat NL zegt alles is goed, mij 2 jaar lang aan ‘t lijntje hebben gehouden en Duitsland vindt zo makkelijk de verwachte oorzaak hiervan. Uiteraard ben ik blij dat ik de stap heb gezet, maar het voelt wel alsof we 2 jaar stil hebben gestaan. </p>