Cina baby

Hallo,

Een vraagje waar kan ik dat cina baby kopen want ik hoor daar toch wel hele positieve dingen over. Ben er niet zo in thuis want dit is ons eerste kindje.

Cinababy is net als infacol.

Alleen de werking is iets anders.
Cinababy is op alcoholbasis en gebruik je na de voeding als ze darmkrampjes hebben.
Infacol daarin tegen gebruik je voor de voeding 1 pipet.

Nu bij de 3e hebben we infacol geprobeerd, was er bij de vorige 2 nog niet.
Maar wij waren er niet tevreden over. Bij Lieke leek het of de boeren uit haar tenen kwamen met het gevolg dat ze er van lag te spugen. Heel zielig om te zien.
Na weer terug gestapt op de cinababy geen last meer van die verschrikkelijke boeren en gespuug.

wij gebruiken ook cina baby het is van vsmkind en homeopatisch;) onze dochter heeft nu alle dagen een poepbroek daarvoor had ze er heel veel moeite mee

Bij onze zoon leek de infacol destijds wel wat te werken maar Lotte stopte met poepen toen we t gebruikten. Las ergens dat t vooral middeltjes zijn om ouders t gevoel te geven dat ze iets kunnen doen aan de krampjes... Ik weet het niet, maar denk wel dat je er uiteindelijk weinig aan kunt doen, alles lijkt maar een beetje te helpen. Ik masseer Lottes buikje, leg een warme pittenzak tegen haar buikje, doe haar lekker in bad, in de draagdoek of leg haar op haar buikje. (of op haar blote buik op mijn blote buik)

Het blijft zo zielig die stomme krampjes...

Terug
Bovenaan