Cinababy druppels van VSM

Hoi,

Ik gebruik sinds +/-  twee weken Cinababysdruppeltjes en ze werken volgens mij heel goed. Geef ze 3x per dag.
Maar gister was ik ze s middags vergeten en toen heb ik ze savonds ook maar niet gegeven, want ik dacht misschien kan hij wel zonder.
Toen werd hij dus om 21.30 krijsend wakker van de krampjes.
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar goed.

Hoe lang mag je door gaan met die druppels? Ik vind het ergens namelijk niet zo'n fijn idee dat hij nu al veel van die zooi binnenkrijgt.Het is dan wel homeopathisch maar toch.  Op een dag moet hij het toch ook zonder kunnen.

Hoe vaak, hoe lang gebruiken jullie het? En hebben jullie het ook afgebouwd ofzo?

dat idee heb ik ook dat ze goed werken.
ik gebruik ze nu 2 weken,en als ik ze vergeet heeft ze ook weer last van krampjes.
ik weet niet hoe lang ik er mee door ga eigenlijk,zie t wel.

Wij hebben ook cinababy gebruikt, maar tegenwoordig doe ik het met venkelwater, dat mogen ze 3x per dag 3 ml, en dat gaat heel erg goed.
Ook maak ik elke dag verse venkelthee en daar maak ik dan de flesjes mee aan. Ik doe 60 ml venkelthee en 110 water. Mijn kleine heeft nergens meer last van. Ook als wij vergeten venkelwater te geven dan krijgt ze er weer last van.
Ik geloof dat er in cinababy alcohol zit niet veel, maar toch, in venkelwater zit dit niet dus ik heb daar wel een beter gevoel bij. Je kan dit gewoon kopen bij apotheek.

Ik heb ook geen idee hoelang je cinababy mag gebruiken achter elkaar.

Sterkte en misschien heb je er wat aan.

Groetjes,

Lilian moeder van Lotte (8 wkn)

Terug
Bovenaan