Cinababy

Hoi meiden,
Mijn dochtertje van 6 weken drinkt vanaf ongeveer 3 weken friso 1 comfort omdat ze last had van moeilijke ontlasting en krampjes. De ontlasting is goed op gang gekomen alleen heeft ze nog veel last van krampjes. Ze drinkt op haar gemak haar fles leeg, maar na iedere voeding heeft ze er last van behalve de laatste fles voor de nacht. Nu heb ik Cinababy gehaald, maar daar staat in dat je dat het beste een half uur voor de voeding moet geven of als er acute klachten zijn meteen drie druppeltjes. Ik vind dit zo'n gedoe en heb het geprobeerd op haar speen te doen, maar dat lukt dus niet echt. Heeft iemand tip hoe ik dit het beste kan doen en of het wel gewoon door de voeding gemengd kan worden ook al wordt dit afgeraden.
Groetjes Daantje
 
Ik heb mijn dochter ook cinababy gegeven en deed dat gewoon op een lepetje en deed het dan in haar mondje en dat gaat prima hoor....

Groetjes Ingrid
enne succes ermee.
ps je kunt ook wat venkelthee door de voeding doen, even uitproberen wat het beste werkt.
 
Ik heb mijn zoontje door zijn flesvoeding venkeldruppels gegeven van het merk Daro, dit is suikervrij en verkrijgbaar bij de drogist, ik haalde het bij de Etos
Dit werkte ook goed en de cina-baby als kreeg hij, op het moment als hij er last van had
 
Hoi
Als je een beetje de wangetjes bij elkaar druk en zo van het mondje een tuitje maakt kun je de druppeltjes heel gemakkelijk in het mondje laten vallen. Succes!
 
Hoi,
Ik weet niet wat voor fles je gebruikt, maar ons zoontje had ook veel last van krampjes. Ik ben toen ook overgestapt op Friso comfort. Ik gebruikte de Avent flessen, maar hij bleef toch krampjes houden en toen zijn we overgestapt op de difrax flessen en deze waren ideaal. Dus bij ons werkte de difrax fles en de comfort voeding samen ideaal.
Succes!
 
wij gaven ons dochtertje gewoon de druppeltjes op een theelepeltje en net vlak voor ze de voeding kreeg of net er na en het hielp net zo goed dan als je een half uur voor die tijd geeft of na die tijd..

succes verder
ilonka
 
Terug
Bovenaan