cinababy

Hallo,

Onze zoon heeft erg veel last van darmkrampjes en daarom geef ik nu cinababy.
Omdat het een homeopatisch middel is kunnen de klachten eerst verergeren en dat is nu ook het geval.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en hoe lang duurde de periode dat het erger werd?
Werd het vervolgens ook snel beter/
Graag jullie ervaringen en/of eventuele andere tips.

vast bedankt,Harma.
 
Die darmkrampjes zijn heel vervelend. Echter, als het eerste erger wordt is het juist een goed teken, dat je zoontje erop reageert. Al snel zul je merken dat het minder wordt. Wat ook wel eens wil helpen is een kersenpittenzakje (je hebt ook kleine) verwarmen en gewikkeld in bv een handdoek tegen zijn buikje houden. Als dit alles niet help, kun je overwegen om op speciale voeding over te gaan.
Succes
 
hoi

ik gebruik ook cinababy en bij mijn dochter werkt het super. Bij haar zijn de klachten niet erger geworden.

liefs linda

p.s masseren van de buik helpt ook goed
 
Hallo,
Ik heb voor ons zoontje ook cinababy geprobeerd maar dit hielp niet. Na een week ben ik gestopt en toen over gegaan op
Ibrogast(homeopatische druppeltjes) Dit werkte direct. Nu, 2mnd. later heeft hij nergens last meer van.
Succes.
 
Hoi,

Bij mijn zoontje werkt cinababy ook super. Hij wordt er binnen enkele seconden lekker rustig van (met speentje!). Hij heeft rond de 5 weken erg last van krampjes gehad. Hij is nu 9 weken en heeft al een paar weken helemaal geen last meer van de krampjes.

Ook masseren van het buikje en met de beentjes "fietsen" werkt goed!

Groetjes,
Rosanne
 
Terug
Bovenaan