Hallo dames!
Ik zou jullie op de hoogte houden!
Maar onze dochter is geboren cindy geerdink op 05-12-2011 om 10:16uur.
Ze weegt 1830gram en is 42cm.
Dus een heel klein meisje!!!
Ik heb gewoon een natuurlijke bevalling gehad en alles is verder goed gegaan!
In moest wel 2x geknipt worden want der hartslagje ging dalen dus moest een beetje sneller gaan!!
En ben daarna 1liter bloed verloren!
We liggen allebei nog in het zìekenhuis!
Cindy gaat het super goed met de voeding en de temperatuur.
Ze mocht vandaag een rompertje aan hebben en sokjes en hoop dat ze 1 deze dagen gewoon in een wiegje mag liggen en dat ze dan uit de coveuse is!
Bevalling is ook snel gegaan 8uur werden mijn vliezen geprikt en om 10:16uur was onze lieve kleine meid er àl!!!
Ik wens de dames die moeten bevallen heel veel s6 en geniet er lekker van als de kleine er is!
Want dat ben ik ook aan het doen!!!!
Vandaar ook dat ik dit er.laat.opzet!! Haha
En het is waar! Het is de mooiste wat er is en de mooiste dag van je leven dat je kleinë geboren is!!!
En had er alles voor over en nu nog!
Liefs Nathalie en cindy
Ik zou jullie op de hoogte houden!
Maar onze dochter is geboren cindy geerdink op 05-12-2011 om 10:16uur.
Ze weegt 1830gram en is 42cm.
Dus een heel klein meisje!!!
Ik heb gewoon een natuurlijke bevalling gehad en alles is verder goed gegaan!
In moest wel 2x geknipt worden want der hartslagje ging dalen dus moest een beetje sneller gaan!!
En ben daarna 1liter bloed verloren!
We liggen allebei nog in het zìekenhuis!
Cindy gaat het super goed met de voeding en de temperatuur.
Ze mocht vandaag een rompertje aan hebben en sokjes en hoop dat ze 1 deze dagen gewoon in een wiegje mag liggen en dat ze dan uit de coveuse is!
Bevalling is ook snel gegaan 8uur werden mijn vliezen geprikt en om 10:16uur was onze lieve kleine meid er àl!!!
Ik wens de dames die moeten bevallen heel veel s6 en geniet er lekker van als de kleine er is!
Want dat ben ik ook aan het doen!!!!
Vandaar ook dat ik dit er.laat.opzet!! Haha
En het is waar! Het is de mooiste wat er is en de mooiste dag van je leven dat je kleinë geboren is!!!
En had er alles voor over en nu nog!
Liefs Nathalie en cindy