Cindy

Hoi Meiden,

Ik ben Cindy 26 jaar.
Sommige kennen me nog wel.
Ik ben er een tijdje niet geweest, want ik had het erg moeilijk mee en een verhuizing stond voor de deur.
Ik heb 2 miskramen gehad ene in januari en de andere in april.
Ik weet nog bij de eerste miskraam had ik het er super moeilijk mee.
Toen ik het ook hoorde zei ik meteen dat ik er niet langer mee wou lopen en hebt dus een curetage gedaan.
Toen ik weer zwanger was en merkte dat het weer mis was.
Had ik er iets makkelijker mee, maar toch was het ook weer moeilijk.
De 2de is vanzelf gekomen en dat heeft me wel goed gedaan, want de kleine pinda heb ik dus zelf gezien.
Na de 2de heb ik ook gezegt verlopig houden we stop, maar mijn gedachte is veranderd.
De rede hiervan is mijn man is militair en moet vanaf 10 juli naar Irak toe.
Dus nu hopen we eigenlijk toch een beetje dat ik ervoor zwanger raak en dat ik hem kan ophalen met een mooie dikke buik.

Ik vind het fijn dat hier nu een forum is.
Waarmee ik kan praten en mijn verdriet kwijt kan.

Liefsss
Cindy

Hoi Cindy,

Ja ben hier ook weer te vinden. Zou bijna gaan denken dat ik geen leven heb.....valt nog mee hoor!
Moet zeggen dat ik veel aan je denk en het toch heel moedig vind hoe jij met alles om gaat!!!
Ga heel hard duimen dat je voor 10 juli zwanger bent!

Liefs Nienepien

Hoi Cindy,

Ook ik heb 2 miskramen gehad, 1 begin november 2003 (vanzelf gekomen), de 2e keer via curretage op 22 maart 2004. Ik heb juist meer moeite met de 2e, heb nu zoiets van, wie weet kan ik helemaal geen moeder worden, is er iets mis met mij of mijn vriend. Onderzoeken zijn nu in gang gezet. Ga jij ook onderzoeken laten doen? Ik wil ook weer zo snel mogelijk zwanger raken, maar vind het ook weer ontzettend eng. De vorige keer was ik weer snel zwanger, maar wie weet hoe lang ik nu moet wachten. Vind het allemaal heel moeilijk en ben er eigenlijk dat en nacht mee bezig. Nou meid, sterkte!

Groetjes Ingrid

Hoi Nienepien,

Nou ik denk heust wel dat je een leven hebt.
Nou zo moedig ben ik ook weer niet hoor.
Dit komt gewoon puur doordat mijn man naar Irak moet en dat ik weet dat er 4 maanden stop is.

Ik ben blij te horen dat het verder goed met je gaat.
En ik hoop ozo zeer dat jij ook snel weer die vreugde mag hebben en weer zwanger mag zijn.

Liefsss
Cindy

Hoi Ingrid,

Ik snap al te goed hoe je je voelt.
Dat gevoel heb ik dus ook gehad.
Maar mijn gyn zei als er echt iets mis met jullie was dan waren jullie niet 123 inverwachting geraakt en vooral niet zo snel achter elkaar.
En die onderzoeken moeten wij ook nog ondergaan, want dat hebben we zelf gevraagt.
Alleen hebben we er geen tijd nog voor gehad vanwege dat mijn man met zijn werk zat.
En ik moets wachten dat ik weer ongi was geweest en dat ben ik nu dus.
We denken dat we deze maand wel die onderzoek laten doen, maar toch twijfel ik, want stel dat ik weer zwanger ben.
Ik was er niet dag en nacht mee bezig, maar nu wel weer vanwege dat me man weg gaat.
Ik hoop voor je dat je snel uitslag krijgt en dat tie heeeeeeel positief uitvalt voor je.
Meid voor je het weet ben je weer zwanger en je weet wat men zegt 3x is scheeprecht.
Dus voor ons komt die dag zeker.
Sterkte meid.

Liefsss
Cindy

Hoi Cindy,

Vind het wel raar wat je gyn zeg, dat als er waarschijnlijk niets mis is met ons omdat we snel zwanger raken. Nee met de vruchtbaarheid is blijkbaar niets mis, maar we kunnen wel een chromosoomafwijking hebben, translocatie noemen ze dat. Dit komt niet vaak voor gelukkig, maar het kan wel, en als dat zo is, dan is de kans op een miskraam enorm groot! Daar doen ze nu onderzoek naar, ook doen ze een onderzoek Factor V Leiden, heeft iets met stolling te maken. Hoop inderdaad dat je snel zwanger bent, nog voordat je man naar Irak gaat. Wel vervelend voor je zeg, dat hij zo'n tijd weggaat!

Groetjes Ingrid

Hoi Cindy,
Ik was al benieuwd hoe het met je gaat.
Ik ben nog niet zwanger. Momenteel zitten we in een grote verbouwing. Ik zit nu weer in mijn vruchtbare periode en hoop ondanks alle drukte dat we er toch even de tijd voor kunnen vinden.
Vind je het moeilijk dat je man naar Irak gaat? Het is wel raar dat je dan verplicht een pauze van 4 maanden hebt. Ik hoop van harte dat je voor die tijd zwanger zult raken.
Veel succes!
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan