Hoi Meiden,
Ik ben Cindy 26 jaar.
Sommige kennen me nog wel.
Ik ben er een tijdje niet geweest, want ik had het erg moeilijk mee en een verhuizing stond voor de deur.
Ik heb 2 miskramen gehad ene in januari en de andere in april.
Ik weet nog bij de eerste miskraam had ik het er super moeilijk mee.
Toen ik het ook hoorde zei ik meteen dat ik er niet langer mee wou lopen en hebt dus een curetage gedaan.
Toen ik weer zwanger was en merkte dat het weer mis was.
Had ik er iets makkelijker mee, maar toch was het ook weer moeilijk.
De 2de is vanzelf gekomen en dat heeft me wel goed gedaan, want de kleine pinda heb ik dus zelf gezien.
Na de 2de heb ik ook gezegt verlopig houden we stop, maar mijn gedachte is veranderd.
De rede hiervan is mijn man is militair en moet vanaf 10 juli naar Irak toe.
Dus nu hopen we eigenlijk toch een beetje dat ik ervoor zwanger raak en dat ik hem kan ophalen met een mooie dikke buik.
Ik vind het fijn dat hier nu een forum is.
Waarmee ik kan praten en mijn verdriet kwijt kan.
Liefsss
Cindy
Ik ben Cindy 26 jaar.
Sommige kennen me nog wel.
Ik ben er een tijdje niet geweest, want ik had het erg moeilijk mee en een verhuizing stond voor de deur.
Ik heb 2 miskramen gehad ene in januari en de andere in april.
Ik weet nog bij de eerste miskraam had ik het er super moeilijk mee.
Toen ik het ook hoorde zei ik meteen dat ik er niet langer mee wou lopen en hebt dus een curetage gedaan.
Toen ik weer zwanger was en merkte dat het weer mis was.
Had ik er iets makkelijker mee, maar toch was het ook weer moeilijk.
De 2de is vanzelf gekomen en dat heeft me wel goed gedaan, want de kleine pinda heb ik dus zelf gezien.
Na de 2de heb ik ook gezegt verlopig houden we stop, maar mijn gedachte is veranderd.
De rede hiervan is mijn man is militair en moet vanaf 10 juli naar Irak toe.
Dus nu hopen we eigenlijk toch een beetje dat ik ervoor zwanger raak en dat ik hem kan ophalen met een mooie dikke buik.
Ik vind het fijn dat hier nu een forum is.
Waarmee ik kan praten en mijn verdriet kwijt kan.
Liefsss
Cindy