Jemig Cindy, ik lees dat je ondertussen dus nog een keer een miskraam gehad hebt en nu is het dus niet helemaal duidelijk wat het is? Ik heb zelf vorige maand ook een heeeeel licht positief plusje op een zw. test gehad maar werd een paar dagen later ongi. Ik deed die test toen 2 dagen voor mijn NOD. Het schijnt heel vaak in een erg vroeg stadium fout te gaan, zo vroeg dat de meeste vrouwen het niet eens merken omdat ze rond de normale datum ongi worden. Ik hoop niet dat het ook zo bij jou is deze keer, maar dat het wel goed zit !!!
Met mij gaat het wel redelijk hoor, we zijn nu sinds maart 2003 bezig waarvan 1 zw. schap dus fout gegaan is in januari (met 11 weken gecuretteerd). Daarna helaas niets meer. Mijn NOD is morgen of overmorgen dus momenteel is het weer heel spannend. Mocht ik deze week weer ongi worden, dan ga ik contact opnemen met de gyn die mijn curettage heeft uitgevoerd. Hij heeft gezegd dat we mogen bellen als we eraan toe zijn om onderzoeken te gaan doen. We zijn nu 16 maanden bezig en als het nu weer niet gelukt is, stappen we dus de medische molen in.
Liefs,
Luna
Veel sterkte hoor !
Met mij gaat het wel redelijk hoor, we zijn nu sinds maart 2003 bezig waarvan 1 zw. schap dus fout gegaan is in januari (met 11 weken gecuretteerd). Daarna helaas niets meer. Mijn NOD is morgen of overmorgen dus momenteel is het weer heel spannend. Mocht ik deze week weer ongi worden, dan ga ik contact opnemen met de gyn die mijn curettage heeft uitgevoerd. Hij heeft gezegd dat we mogen bellen als we eraan toe zijn om onderzoeken te gaan doen. We zijn nu 16 maanden bezig en als het nu weer niet gelukt is, stappen we dus de medische molen in.
Liefs,
Luna
Veel sterkte hoor !