@cindy1980

A

Anoniem

Guest
Hoi Cindy

Ben oook bijna 32 en ik ben nu ook zwanger van 5x iui dus wees posetief meid Gr. Men knuff Marie

Ik weet dat er nog genoeg vrouwen na de 30 zwanger raken hoor, maar toch...Maar goed we gaan `t gewoon eerst proberen en we zien wel ;-)
Dank voor je reactie Marie!

Hoi,

Ik ben 33 en soms maak ik me er wel eens druk over dat ik al wat ouder ben... Maar ik heb genoeg mensen om me heen die nog ouder waren! Inmiddels is mijn cyclus redelijk op orde, en ik las dat bij slechs 2% van de vrouwen tussen de 30 en de 35 de kinderwens niet vervuld kan worden. Ze kunnen tegenwoordig zoveel dus moet ook voor ons goedkomen toch?!? :) Maar liever vandaag dan morgen hè ;-)

Hoi Mar, oh dat is een positief bericht, die 2%, daar gaan we dan maar van uit, dat we daar niet bij horen! Maar ja inderdaad liever vandaag dan morgen ;-)
Ik heb de pil nu een jaar geslikt (ongeveer) na een jaar of 3 a 4 geen pil te hebben geslikt...dus ben benieuwd hoe snel m`n cyclus op orde is...We zien wel...groetjes

Hoi Cindy,

Welkom bij dit forum.

Ik hoop van harte dat jullie snel zwanger mogen worden. Natuurlijk is er een percentage boven de 30 jaar dat moeilijker zwanger kan worden, maar dat is er ook onder de 30 hoor!

Ik heb zelf twee kindjes en zijn nu voor de derde bezig. Ze waren alletwee meteen na het stoppen van de pil in aantocht en nu zijn we sinds sept bezig....en ja ik ben nu boven de 30-:), 33 om precies te zijn.
Ik heb gewoon GEEN eisprong meer, hoe is dat?!
Heb vandaag mijn eerste tabletje Clomid op, dat moet zorgen voor een eisprong.

Dus meid, laat je niet gek maken! Maar als je het idee hebt dat het te lang duurt, of cyclussen die steeds langer worden, trek alsjeblieft aan de bel! Meestal kunnen ze je dan snel helpen.

Succes!

Terug
Bovenaan