Cindy34

he hallo Cindy,

Wat leuk dat je me via via gevonden hebt.

Ja meid ik heb er 7 en ben er ook erg blij mee hoor. Ik zou het niet anders willen.

Mijn oudste 4 zijn allemaal jongens en ja hoor, ik ken dat gezeur wel
over nóg een jongen.Mijn ouders vonden het al erg dat ik de 4de er bij
kreeg toendertijd.

Toen ik zwnager was van mijn oudste dochter werd zelfs al gezegd dat ze
niet op kraamvisite zouden komen als het wéér een jongen was.Na die
dochter kwamen er nóg twee dochters dus ik heb van alles wat.

Het is wel erg druk met 7 kids, maar ik zou die drukte missen als ze
weg zouden zijn. Een groot gezin vind ik heel fijn, zoveel gezlligheid
enzo.

Toch is het niet altijd even leuk en ben ik blij dat we een Hubo in
buurt hebben. (rollen behang)Kan je ze achter plakken.hahahaha. Je moet
er gwoon rekening mee houden dat er wel eens wat mis gaat,vaker dan in
een kleiner gezin.

Mensen hebben het te vaak over geldkwesties,maar ik denk altijd maar
lekker ouderwets;als er zoveel kunnen eten,maakt een extra ook niet
uit.

Op vakantie gaan doen we zelden, maar dat mis ik amper. Ik zou alleen
wel eens wat vaker de bodem van de wasmand willen zien,maar dat zal el
niet zo gauw gebeuren denk ik.Maakt ook niet uit. Als je nog meer wilt
weten dan vraag je het maar hoor,mar ik kan je aanraden om naar jullie
zelf te kijken en je niet druk te maken over wat een ander zegt als
jullie er graag een bij willen hebben. Dat is iets van jullie, dat gaat
een ander niets aan. Mijn ouders zijn het er ook nog steeds niet mee
eens, maar zeggen er niets meer van. Hoeven ze ook niet te doen want
dit is mijn gezin.

Ik hoop gauw nog eens van je te horen (lezen)

Veel liefs en succes hoor

Hester

Lieve Hester,
wat een leuke reactie!Echt jij bent wel een superwoman hoor!Ben je nu ook bezig dan voor je achtste?Waar heb ik het dan over ,dan ben ik pas op de helft haha.

En inderdaad dat schrikbeeld van die wasmand had ik zelf al,en alhelemaal omdat hte nu al soms niet red met 2 wassen per dag.Maar ja ,het is zo gezellig ,precies wat jij al zegt.En wat gaat er boven zo'n kleinlijfje tegen je aan als ze net in bad geweest zijn en zo'n snoepig pyamaatje aan hebben.
Hte is gewoon een gevoel die het wint van domme opmerkingen.
Jij zal daar inderdaad wel zat van gehoord hebben.Van hoe oud tot hoe oud heb je ze dan?En van 1 vader of heb je een samengsteld gezin?Sorry ,als ik te brutaal ben.Maar ik vind jou situatie gewoon uniek!En zeker gezien het feit dat je zo'n lekker positief mens ben.Kijk dat van dat behang heb ik ook hoor,want ze zijn inderdaad niet altijd schattig en als je zelf wel eens keer je dag niet hebt ,is het best wel heftig met mijn meidenclub.Jij zal dat nog wel weer heftiger hebben.
Maar mijn complimenten dat je zo'n bikkel bent en in mijn ogen ben je echt een supermoeder.Ik zie het levendig voor me,echt gezellig.\
bedankt ,spreek je snel
doeiiiiiiii

o meid, ik ben alles behalve een bikkel of superwoman hoor,ook ik heb
nog zoveel te leren. Wel heel lief van je om dat te zeggen.

We hopen er nog wel eentje bij te krijgen, maar ik heb net 2 mk's achter de rug.

Net maandag weer voor het eerst ongi geworden na de laatste mk.

Ik weet niet wat wijsheid is,mijn gevoel of wachten.

Misschien laten we het wel aan de natuur over.

Maar geloof me, het is ook niet altijd makkelijk hoor, een groot gezin.

De financiele kant is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Nou ben ik absoluut niet materialistisch,dus dat kan een voordeel zijn.
Ik koop boodschappen in elke winkel met interessante reclames en geef
geen geld uit aan dure merkkleding.

Saai he? Mijn kids zijn bijna 17,14, bijna13, bijna8, 6, 2, en 1 jaar.
En ja de oudste drie zijn uit een vorig huwelijk, maar wonen gewoon bij
ons.

Ik ben nu 36 en mijn man is 30 jaar.

Ik hoop voor je dat gauw zwanger mag worden hoor,(of ben je dat al?)

Veel liefs en laat nog eens wat van je horen

groetjes Hester

lieve Hester

wat rot voor je 2 miskramen!Ik heb vlak voordat ik zwanger was van mijn jongste dochter ook een miskraam gehad met 7 weken ne vond dat afschuwelijk.En als je dan inderdaad al zo druk hebt zoals jij wel moet hebben dan valt het ook niet mee om lekker in het leven te staan En dat vind ik juist zo geweldig van jou,ik was wat aan het lezen op het forum en als ik dan jouw ondersteunende woorden teruglees aan andere lotgenoten,zo lief en open.Ik heb echt respect voor je,hoe je hier mee omgaat en hoe je dus in het leven staat.Petje af hoor!
Was je van je andere kindjes makkelijker zwanger?Ik kan over een weekje ongeveer gaan testen,ik weet niet precies want ik was vorige maand een paar dagen over tijd.ik kan er normaal op gaan wachten op mijn 28ste dag maar nu bleef het weg.En het was ook een rare menstruatie want ik kreeg allemaal rare rode vlokken.
Nu dacht ik afgelopen zondag mijn eisprong gevoelfd te hebben en mijn temp was daarna ook hoger ,toen hebben we zondag maar weer geklust en wie weet.

Het financiele aspect ken ik ook,ik werk niet,dus mijn man moet het alleen verdienen,het valt niet mee om wat te vinden wat aansluit bij de schooltijden en dan moet mijn jongste ook weer ergens heen,dus al met al te veel rompslomp.
En ook wij doen niet aan merkkleding,al zou ik het wel kunnen betalen ook niet hoor,mijn dochters zijn blij met kleding van de zeeman/hans/hema en ook met wel eens tasje gedragen kleding van kennissen.en ik ook trouwens.
je moet er echt wat voor laten ,maar dat loont weer als je ziet wat voor mentaliteit kinderen op deze manier krijgen.
Ik stop weer want anders word dit bericht wel heel lang haha

groetjes en sterkte,over een kleine 2 weekjes mogen jullie weer klussen,en wie weet???????????????

doeidoei
Cindy

hoi meis,daar ben ik weer.

weet je wat het is, ik kan sterker lijken dan dat ik ben. Ook ik heb
net als iedereen mijn jankbuien wel gehad hoor. Alleen was die laatste
mk anders, zelfs op een mooie manier. Klinkt stom, maar het heeft me zo
goed gedaan dat ik dat piepkleine kindje nog heb kunnen bekijken en dat
we het begraven hebben in onze tuin. Ik denk dat dat een hele boel mee
geholpen heeft aan de verwerking hoor. Verder heb ik hier op dit forum
en op het zwanger zijn forum een paar enorm lieve dames leren kennen
die er altijd voor me waren, dat helpt ook.

En nu hoop ik alleen maar dat ik iets voor een ander kan betekenen.

Voor jou hoop ik dat de test die jij gaat doen zo enorm positief is dat
ik hier van deze kant lekker blij kan zijn met jou. En ja wie weet mag
het mij ook nog eens gebeuren.

tot gauw en veel liefs Hester  

ps. niks mis met zeeman, wibra enz. die kids van mij lopen er altijd
netjes bij hoor, ook in gekregen kleding. Wat zijn wij toch slim
eigenlijk, vind je niet?

hoi Hester

haha wij zijn inderdaad slim.Wij hebben een groot gezellig gezin,gaan niet failliet aan dure kleding en zien er nog goed uit ook!Misschien zijn andere mensen nog wel jaloers op ons!

Kreeg wel een brok in mijn keel van je verhaal over jullie kleine schatje hoor,wat goed om het te begraven.Zo heeft het kleintje toch nog een plekje in je gezin en leven.
Weten je kinderen er eigenlijk van?Die krijgen er toch meestal ook wat van mee he?
En al helemaal als je bedenkt dat je toch al 9 weken ver was,dan is de verloskundige al in zicht,toch?Als ik 9 weken ver zou zijn,zou ik het al verteld hebben denk en al weer wat gekocht hebben.Ik kan nu de schattige kleertjes al niet weerstaan,dus zodra ik een positieve test heb scheur ik naar de zeeman(haha) om wat te kopen.
En ik heb nog wel wat op zolder staan ook,dus vierdehands inmiddels.Wij zijn pas verhuisd en ik heb alles altijd bewaard wat ik niet weg kon doen,omdat ik er speciale herinneringen aanhad en om dat wij zelf wel wisten dat het nog wel eens van pas zou kunnen komen.
Mijn ouders hielpen met de verhuizing en bleven maar pushen om de spullen te verkopen ,we hebben toch zat kinderen?Niet dus hihi
Dat zal jij wel herkennen he,ik denk aan het verhaal van je ouders bij je 4de zoon.
Wij hadden nadat de jongste geboren was aan mijn schoonvader gevraagd of hij het tegen de broers en zussen wilde zeggen en toen hij die belde zei die dat het verdomme weer een meid was(!) en toen mijn schoonzus doorvroeg of alles goed was gegaan wist die dat niet eens meer en haar naam was hij ook vergeten.Hij was denk overstuur dat er nog geen erfgenaam was ofzo(mijn man is de oudste zoon en opa leefde toen ook nog)Misschien een voorgevoel want een half jaar later overleed hij en opa ook ,dus als we nu een zoon zouden krijgen zijn er maar 2 generaties.En dat soort dingen wegen ook mee in onze beslissing om nog een spruit te willen,mijn vader heeft kwaadaardige kanker en ik heb geen schoonouders meer.
Dus ik zal dolblij zijn als mij   pap nog 1 laatste keertje opa mag worden.Ik ben een nakomertje,dus de rest is al jaren klaar.
maar ik ga er weer een eind aan breien,ik blijf maar tegen je aan kletsen he?

groetjes van mij
Cindy

he Cindy,

tjonge meid,dat is ook niet mis hoor, wat jij schrijft.

Ik kan me voorstellen dat je je pa dit nog graag wil geven.

Nou ga ik nog harder hopen voor je.

Alle kids hier weten er van en weten ook het speciale plekje.

We zijn een eenheid, dus dat hoort er ook bij vind ik.

Het was sowieso mooi hoor, want mijn man had een piepklein kistje gemaakt.

Op de plek komt nog wat moois te staan, verder.

Wat kunnen mensen toch bot doen zeg,had ik na de mk ook.Opmerkingen van ;maar je hebt er toch al 7? Je en?

Hahaha,je snapt me wel.Mail eens wat, als je wil.wiseguytyssen@hotmail.com

liefs Hester

hoi meissie
mijn email en msn is
cindy33jaartjes@hotmail.com
ik heb jou al als kontakt ingevuld.
Ik mail je straks moet nog even de droger vullen,hond uitlaten en kids halen
(nee is niet zo druk hoor ,grotere gezinnen haha) doeidoei

xxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan